porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 En i klassen min påstår at fettern hans har hele sesong 1 og at han har sett Exodus del 3. Han dreit litt på leggen for jeg spurte hva som skjedde. Han svarer: «Jeg så bare litt på førsten da..» Så spør jeg: «Hva skjedde da?» Han svarer noe idiotisk som: «Jeg så bare når "LOST"-teksten kom opp, altså de 3 første sekundene» Men altså.. "LOST" dukker ikke opp før etter 3-5 minutter. Når jeg sa det til han ble han stille og stakk :!: Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 En i klassen min påstår at fettern hans har hele sesong 1 og at han har sett Exodus del 3.Han dreit litt på leggen for jeg spurte hva som skjedde. Han svarer: «Jeg så bare litt på førsten da..» Så spør jeg: «Hva skjedde da?» Han svarer noe idiotisk som: «Jeg så bare når "LOST"-teksten kom opp, altså de 3 første sekundene» Men altså.. "LOST" dukker ikke opp før etter 3-5 minutter. Når jeg sa det til han ble han stille og stakk :!: :!: heah Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 har sett ekodus 1 nå skjer der a? ^^ driver å "skaffer meg" den nå.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 er det egentlig vits med en til sånn her tråd? har jo allerede en lost tråd der slike ting diskuteres.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er egentlig litt enig med phax Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Ja nå har jeg sett siste episode, og hvis det ikke kommer en sesong 2 så føler jeg meg veldig lurt. Hvis ikke det kommer en sesong til så er den TEITESTE serien ever laget. For å si det på en annen måte, etter og ha sett siste episode så sitter man igjen med enda flere spørsmål, da ingen av tingene man har gått og ventet på ble avslørt. SPOILER!!! IKKE LES DETTE!!!! Leses på eget ansvar Ok, de fikk opp den derre luken til slutt og man fikk se at det gikk en "stige" langt nedover, sønnen til han, unnskyld uttrykket negern (husker ikke navnet) ble kidnappet fra flåten, folkene som kidnappet sønnen sprang båten. Altså faren og de 2 andre høyst sansyneligvis drukner, han ene ble t.o.m skudd hvis jeg så riktig. For å si det slik, dette føltes ikke som noe serie slutt i hvertfall Håper for guds skyld det kommer en sesong til. Endret 26. mai 2005 av Goodall Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja nå har jeg sett siste episode, og hvis det ikke kommer en sesong 2 så føler jeg meg veldig lurt. Hvis ikke det kommer en sesong til så er den TEITESTE serien ever laget. For å si det på en annen måte, etter og ha sett siste episode så sitter man igjen med enda flere spørsmål, da ingen av tingene man har gått og ventet på ble avslørt. at det kommer en sesong to er bekreftet for lenge siden. håper bare det ikke tar så lang tid, men blir vel ikke før til høsten... fy faen jeg håper ikke det kommer en sesong tre altså. vil ha svar! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jepp, sesong to er bekreftet for en stund siden Lenke til kommentar
PoW Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har sett alle episodene i sesong en. Kan love at det kommer en sesong til, eller så er alt bare meningsløst Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har sett alle episodene i sesong en.Kan love at det kommer en sesong til, eller så er alt bare meningsløst Hvor har du funnet de to siste episodene? Jeg har foreløpig problemer med å finne de, men det blir nok ikke lenge til de dukker opp. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Altså faren og de 2 andre høyst sansyneligvis drukner, han ene ble t.o.m skudd hvis jeg så riktig. *Spoiler-alert* Det jeg syns er merkelig er at det var nettopp skuespilleren som spiller Michael som jeg har sett fortelle om sesong 2... Ergo vil jeg jo tro at han skal være med i den også....Og da FATTER jeg ikke hvordan han skal kunne klare å overleve når raftet deres ble sprengt i filler Har forresten hørt at sesong 2 skal komme i september. Gleder meg Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det jeg syns er merkelig er at det var nettopp skuespilleren som spiller Michael som jeg har sett fortelle om sesong 2... Ergo vil jeg jo tro at han skal være med i den også....Og da FATTER jeg ikke hvordan han skal kunne klare å overleve når raftet deres ble sprengt i filler De ender sikkert opp på øya igjen.. Slitne, utmattet og utsultet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det jeg syns er merkelig er at det var nettopp skuespilleren som spiller Michael som jeg har sett fortelle om sesong 2... Ergo vil jeg jo tro at han skal være med i den også....Og da FATTER jeg ikke hvordan han skal kunne klare å overleve når raftet deres ble sprengt i filler Har forresten hørt at sesong 2 skal komme i september. Gleder meg ja han er nå hvertfall med i første episode. regner med at vi får se de ligge og flyte litt i vannet der og klamre seg til vrakrestene. tviler på at han dør, han driver nok til land en annen plass på øya tipper jeg, eller ei annen øy i nærheten. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 idag skal eg se dei siste, gleder meg Lenke til kommentar
amarios Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 så de to siste i dag, gleder meg allerede til sesong to lost Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 skal se til 26 idag ja ikke sant. det er ganske godt gjort ettersom første sesong bare har 25 episoder det da. men du har kanskje fått tak i en spesial episode laget bare for deg. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kanskje han har det phax :!: Håper ikke Sawyer dør, han er en av de mest geniale på øya mener jeg. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Oppsummerings-spesialen blir jo omtalt som episode 21, tar man med den (som release-gruppene gjør) i regningen blir det 26 episoder. Endret 27. mai 2005 av JimL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg