asad Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 uff. de siste episodene er så DØVE. Satt og håpet på noen forklaringer her, men nei skal spare de siste 3 episodene og se dem på en gang- Gleder meg til å få hvite HVORDAN I HELVETE dissa talla,svære "dyret", hatchen, barnet til hu dama, og de andre folka på øya som ble syke, henger sammen. åja Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Men nå blir det stopp for oss som laster det ned. Siden MPAA har bestemt seg for å plage oss med å stenge alle BitTorrent sider de kommer over. Hvis ikke noen her inne har noen ess i ermet. Tviler på at de kommer til å legge ned trackern til være kjøre nabo sverige Der har de jo episodene dagen etter de sendes i usa med svensk tekst (Tør ikke nevne navnet på trackern pga moderatorene) Vet hvilken tracker du mener. Men legger de ikke ut de orginale hdtv-lol releasene der? Jeg vil ikke ha svensk tekst på dem jeg, jeg vil ha dem jeg alltid har hatt Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Vet hvilken tracker du mener.Men legger de ikke ut de orginale hdtv-lol releasene der? Jeg vil ikke ha svensk tekst på dem jeg, jeg vil ha dem jeg alltid har hatt Svensk tekst... Brrrrh... Lenke til kommentar
zokra Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Men nå blir det stopp for oss som laster det ned. Siden MPAA har bestemt seg for å plage oss med å stenge alle BitTorrent sider de kommer over. Hvis ikke noen her inne har noen ess i ermet. Tviler på at de kommer til å legge ned trackern til være kjøre nabo sverige Der har de jo episodene dagen etter de sendes i usa med svensk tekst (Tør ikke nevne navnet på trackern pga moderatorene) Vet hvilken tracker du mener. Men legger de ikke ut de orginale hdtv-lol releasene der? Jeg vil ikke ha svensk tekst på dem jeg, jeg vil ha dem jeg alltid har hatt De legger ut orginale hdtv lol releaser først ja, så kommer det enten en egen torrent litt senere med tekst, eller teksten legges ut på http://www.undertexter.se/ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har sett til E17. Men av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke tak i E19. Har problemer med internetten, men skal fikse det nå til helgen. Lan Lenke til kommentar
wilai Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 har sitt alle eps nå som har blitt vist i Usa Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kan trådstarter ver så snill å rette leifen i topic. Begynner å gå meg på nervene. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har sett 23. Hvordan har du fått tak i den? Jeg kan ikke si at jeg tror noe særlig på deg. Jeg har sett til 22. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kun sett de som går i Norge. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har sett 23. Hvordan har du fått tak i den? Jeg kan ikke si at jeg tror noe særlig på deg. Jeg har sett til 22. 22 + 1 spesial episode, tipper jeg. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Har sett 23. Hvordan har du fått tak i den? Jeg kan ikke si at jeg tror noe særlig på deg. Jeg har sett til 22. han regner sikkert med den "sammendrags-episoden"... edit: litt sen Endret 15. mai 2005 av Beenie Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er det 23 episoder ute, å jeg har 22.. lurer på hva jeg skal nå Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er det 23 episoder ute, å jeg har 22.. lurer på hva jeg skal nå må nok skuffe deg med at det er bare 22 episoder ute, men hvis du teller med den spesialgreia så blir det 23.. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er det 23 episoder ute, å jeg har 22.. lurer på hva jeg skal nå må nok skuffe deg med at det er bare 22 episoder ute, men hvis du teller med den spesialgreia så blir det 23.. er med den ja, siden jeg kaller den spesial episoden for 21... eller finnes det en "normal" 21 også?! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 22 episoder. Kan nesten ikke vente til nr23 nå. VIL HA LOST >_< Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Har selvfølgelig sett alle som har blitt vist på amerikansk tv. Neste vises på onsdag og jeg har den torsdag! Edit: det er vel 22 episoder som har blitt vist så langt er det ikke? Endret 15. mai 2005 av MacManus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg