Peppep Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 har sett alle -det er skrive feil i topicen (lsot=lost) har vi ikkje hatt jvela mangen lost poster nå? Og skrivefeil i rettingen av skrivefeil Jeg har sett 20, og begynner å se meg lei av alle pausene på ABC. Hvis de tar pausene for å få høye seertall når det er såkalte sweeps, så er jeg overbevist om at de taper mer enn de tjener på pausene likevel. (Dog - de har vel analyser og slikt som sier noe annet, siden de faktisk gjør det.) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har sett de TVNorge har sendt. Liker å ha noe å glede meg til hver uke! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 sett alle dei 20 første episodene Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 sett alle dei 20 første episodene Jeg også! Gleder meg til e21 Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 sett alle dei 20 første episodene Jeg også! Gleder meg til e21 eg og siste episode varer lenge, 2 timer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har faktisk ikkje begynt å sette meg ned for å sjå Lost men snart skal eg begynne på den første episoden. Så svaret mitt er ingen episodar til no. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva tar du meg for?! Klart jeg har sett alle 20! Når det gjelder de neste episodene kan du følge med på TVtome. Der oppdateres det kontinuerlig. Neste episode kommer ikke før 4. mai desverre Episode 21 som kommer 27. april er bare en oppsummering Flashbacks of the core characters illustrating who they were and what they were doing before the crash, and a look at the island itself; and a preview of the big season finale. Nedtur.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har sett til 13. Er en trofast LOSTpåtvnorge-følger. Samme her du.. Lost er dritt tøft! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har vel fått meg med alle dei første....20 (?) episodane... så den 21. episoden er siste i sesongen? (Med dette går eg utfra at det kjem fleire sesonger) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har ikke sett noen episoder. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 rett opp overskriften din, det står lsot der... ikke lost... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 så den 21. episoden er siste i sesongen? Nei, det kommer 5 episoder til etter den 21. Episode 21 regnes vel heller ikke som en egen episode i sesongen tror jeg. (Titter på http://epguides.com/Lost/). Gleder meg til de 5 siste! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva tar du meg for?! Klart jeg har sett alle 20! Når det gjelder de neste episodene kan du følge med på TVtome. Der oppdateres det kontinuerlig. Neste episode kommer ikke før 4. mai desverre Episode 21 som kommer 27. april er bare en oppsummering Flashbacks of the core characters illustrating who they were and what they were doing before the crash, and a look at the island itself; and a preview of the big season finale. Nedtur.. Hvis jeg har forstått riktig så er poenget med den episoden at disse tilbakeblikkene blir vist i riktig rekefølge o.s.v slik at det skal gi oss en enda bedere oversikt over de forskjellige folka. Tror det kan bli bra jeg, bare det ikke er sånn sammendrag fra gamle episoder da. Men at det omtrent blir en liten film av vær person på en måte Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har sett alle de 20 episodene som er kommet ut. Gleder meg vilt til episode 21! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har sett alle som har gått på Tvnorge, men nå har jeg 20 episoder på xboxen. Er et voldsomt dilemma jeg står ovenfor nå. Skal jeg ødelegge all spenningen ved å ta en lost maraton eller skal jeg fortsette å se på Tvnorge Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har ikke sett en eneste en, men tenkte å se et par i helgen. Får se om det er noe bra, mange som synes det har jeg merket Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har sett alle som er sendt på amerikansk tv. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har sett alle de som har gått på TV Norge Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 har ikke trådstarter funnet ut at det er en liten leif i topicen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg