Gå til innhold

HP DV 4073


Charli

Anbefalte innlegg

Var og fikk et tilbud på denne pcen, har forøvrig ikke kommet enda, men den kommer til neste uke. CPU på 1,73, 1 gb minne, 100gb harddisk, 128 grafikkort (vet ikke hvordan) og DVD brenner til 12000 er ikke så altfor avskrekkende synes jeg. Er dette et godt kjøp? Har lett etter mer info om den på nettet, men finner ingenting. Noen som har noe mer info, kanskje en test e.l hadde jeg satt veldig pris på det. Eventuelt noen andre gode tips til PC mellom 8-12k, grafikk er egentlig ikke så veldig viktig. Batteri, støy og vekt er derimot viktigere, og at det er litt stor harddisk. På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har Intel GMA900 grafikk, og er ellers lik med dv4016: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=29701

 

Eneste forskjellen er de tingene du har nevnt med prosessor, minne og harddisk. Personlig synes jeg DV4016 er et langt bedre kjøp da den koster under 8000, og likevel har 80gb harddisk, dvd+-brenner, trådløst, bluetooth, 512mb ram, men bare en Celeron M prosessor på 1,3 GHz. Denne prosessoren er likevel rask nok til de fleste normale ting, og yter likt pr MHz som Pentium M. Forskjellen er at Celeron M ikke støtter SpeedStep noe som vil føre til litt dårligere batterilevetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...