Zofka Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg tok nylig ut den 15 GB store harddisken i min Dell Optiplex PC og satte inn en ny 200 GB Western harddisk. Selve jobben gikk greit, men i Windows utforsker ser jeg nå at jeg har en harddisk på 127 GB ?! Nå leste jeg for en stund siden på et eller annen forum (før jeg byttet harddisk) om en eller annen som var i en tilsvarende situasjon. Jeg mener å huske at vedkommende ble anbefalt å instalere SP2 - og så skulle alt løse seg. Og da jeg kom i denne situasjonen så valgte jeg som første løsning å installere SP2. MEN, det løste ikke problemet! Noen som kjenner til dette problemet og har løsningen? For Jeg har allerede fylt de 127 GB og opplever at jeg får ikke puttet inn mer enn det..... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Står en fyldig artikkel om dette under lagringsmedia: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Gjelder å søke først, vettu. Hadde tenkt å poste samme linken, men ble slått på målstreken. Lenke til kommentar
Zofka Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Takk for tips. Får se hva jeg klarer å finne ut av. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Stenges Feilpost og det finnes utfyllande sticky om dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg