Howard_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei, nå skal jeg sette inn en ekstra 12cm radiator i systemet mitt. Det jeg lurte på er om det vil være noe fordel/ulemper med forslaget mitt. Tåler PSU dette? Luften på utsiden er jo kald, men blir oppvarmet av radiator. Luften på innsiden er jo også varm. noen som har prøvd noe slikt før? PSU er northq 400w med 12 cm vifte i bunn/topp Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Mener du slik at psu tar luft gjennom radiator? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg startet en lignende tråd for en stund siden. Det ble aldri noe av prosjektet, men du kan jo se på svarene jeg fikk. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Mener du slik at psu tar luft gjennom radiator? PSU tar luft igjennom radiatoren ja.Må lage et hull i toppen av kabinettet også, mulig jeg plasserer en 120mm paps vifte over radiatoren også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå