StianTm Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hei, som dere er på tittelen, så har jeg kjøpt meg et tv kort, lagt program osv, men kommer opp en feilmelding når jeg skal starte, den sier følgende hardware initialization faild, noen som aner hva det kan være? pga sp2?? Mhv stian Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Regner med at du har innstallert driverne? Lenke til kommentar
StianTm Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 ja, det har jeg gjort, men når jeg kjører sånn test i starten, får jeg detta på slutten.... The device test failed. Probably no interrupt was assigned to the PCTV, or the interrupt in question is being used by another hardware device. Please use the Device Manager to review the configuration of your system and resolve this conflict. ?? hva mener de med det?? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Åpne kontroll-panelet -> system -> hardware -> device manager. der vil du få en liste over all maskinvare i maskinen, med gule utropstegn ved siden av de enhetene som har problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå