StorPeder Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har plutselig fått problemer med ustabilt skjermkort og tenkte å prøve meg med original BOIS, siden jeg en gang for leenge siden flasha kortet med en R9700pro- BIOS. Tok backup av originalen da jeg flashet, men kortet var egentlig lagt på hylla før jeg måtte finne det frem igjen i høst, så jeg har sletta alt som har med det å gjøre... Er det noen som husker hva man skal skrive når man skal flashe, og er det greit å bruke CD istedet for diskett som Boot- disk? Noen som har en original BIOS, eller evt. vet hvor jeg kan finne? (Har leita gjennom ganske mange tyske og franske sider ) Lenke til kommentar
hart Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Hva med hjemmesiden deres? http://ts.hercules.com/eng/index.php?pg=files_faq Edit: update 1.. jeg finner ikke noen Bios der (sorry) update 2. For en møkkasite. Støttes ikke av opera, du må bruke IE Endret 22. april 2005 av hart Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Er ikke mye å hente der, nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå