rrmagne Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Hei, får en tid tilbake siden bestillte jeg en LG L2300B med 23" å en oppløsning på 1920x1200@60Hz, Kontrast på 400:1, Lysstyrke 250 cd/m2, og responstid på 16 MS. Da de jeg bestillte hos har problemer med å levere den fikk jeg tilbud om en Samsung SyncMaster 243T Black 24" LCD med oppløsning 1920x1200@, Kontrast på 500:1, Lysstyrke 300 cd/m2, og responstid på 25 MS. Det jeg er i tvil om er om jeg skal ta i mot tilbudet om den andre skjermen for å slippe å vente en måned lenger? den er jo bedre på kontrast å lys men en mye lavere ms? noe som kan være dumt siden jeg spiller en del? Så jeg prøver å veie for og i mot men trenger noen gode råd..den er tross alt 1" tomme større Håper noen har noen gode tips til meg. Vennlig hilsen Roy Endret 23. april 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) 1" større ja, men maksimum oppløsning er den samme.. Er det kun disse som er alternativene? Isåfall.. Må du absolutt handle fra denne butikken? Dell sin 24" er bra, og den får du til under 10.000,- *Edit: Ser at den ikke er å oppdrive på Dell sine sider i dette øyeblikk, forhåpentligvis har de bare gått tom, og venter inn nytt lass.. Endret 22. april 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Det er kun denne butikken som er alternativet da denne skjermen kommer som en del av en hjemme pc avtale. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 ville tatt den LG skjermen ass. 25 ms er litt i meste laget, ser det å jeg er hos søskenbarnet mitt, der er det mye etterslep ass. Men det er ikke alltid det er like viktig med ms... som på LaCie 20" etterlanna er det 20ms, der er det nesten ikke etterslep. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Sitter sjølv med Nec 2080ux+ (16ms) og samsung 213T (25ms) 213T er ein veldig gamla skjerm i denne samanhengen, men eg lurer på om 243T hører til same generasjon og dermed har dei same kvalitetene som 213T. Det betyr at den har relativt mykje etterslep. På 24" så vil pixlene vere større enn på 23" og den tommen større er så og sei den same som er mellom mine to skjermer, ting blir litt større. Veit det er hardt å vente ein mnd ekstra for skjermen men eg trur det er verd det å vente. mvh JanEirik @litejk: Du har heilt rett at ms betyr ikkje alt, men LaCie PhotovisionII har 16ms slik som Nec2080ux+ (sidan det er same skjermen) EDIT: Pokkern ta skrivefeil Endret 23. april 2005 av Jankee Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Men forskjellene på kontrast å lystyrke? har ikke det noe å si da? Vil ikke ha en skjerm som ikke er såpass lys at det blir vondt å se detaljene i spill osv... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tror du må sette responstid før kontrast siden du skal spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå