royale Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg fikk denne meldingen opp idag på msn: Lol You wanna see this *Link til en side* Jag trykker på linken og jeg fikk spørsmål om jeg ville laste ned en fil som het [email protected] (hey! email adressen min!) Jeg lastet den ned og da den var ferdig trykket jeg på den og dette skjedde(se bildet) Detter skjer mange ganger og jeg trykker ctrl+alt+delete og det ser jeg hva som forårsaker dette, Project1. Noen som vet hva jeg skal gjøre? EDIT: Jeg fikk en link til en internet side som jeg gikk inn på. Bruker Firefox. Jeg lastet ned filen med Firefox. Endret 22. april 2005 av ewok Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har du ikke antivirus-programvare? Forøvrig skulle denne vært postet under Programvare > Sikkerhet. Rapportert. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 - Aldri klikk deg inn på noe som er ukjent fra ukjent avsender. - Bruk et skikkelig antivirusprogram. - Og bruk antivirus funksjonen som du lar msn scanne hvis du har motatt noen filer. Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Har du ikke antivirus-programvare? Forøvrig skulle denne vært postet under Programvare > Sikkerhet. Rapportert. Jeg har norton antivirus, men det hjelper ikke stort nå. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det burde hjelpe hvis Norton er oppdatert med de nyeste virusdefinisjonene. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg fikk et mindre farlig msn-virus på pc'en min, men vi reformaterte.... Tror ikke viruset greide å legge inn spybot's... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Flyttet fra programvare til sikkerhet. Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Fant jævelen: trykk ctrl+alt+delete og avslutt prossesn Project1 og slett den filen på bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå