Largie Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei Jeg har et IC7-MAX3 kort med en Intel 2.4 Ghz "Northwood" 533 prosessor og har tenkt på å oppgradere den. Tenkte å kjøpe en Intel 3.2GHz PC800 Socket 478, 1MB, Prescott. Den prosessoren jeg har idag har ikke HT, og HT var som en ansiktløfting på en kamerats pc Jeg har ikke følgt med i den siste tiden og har ikke lest så mye nyheter osv, men det jeg lurer på: Kommer det et drop i 478 prisene snart, eller har det allerede vært? Syntes 1800 kr er litt mye for den, men kan jo hende jeg tar feil. Minst å ha betalt ca det samme tilbake i 2003 for 2.4 prosessoren. Noen synspunkter på dette? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Socket 478 er på vei ut, så jeg trur ikke det kommer noen pris drop. Det gjorde ikke det med AMD XP CPU'ene iallefall. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Den har ligget på rundt 1800 kroner i lang tid nå , og kommer nok til å ligge der til den fases ut, slik BaX påpeker. Dessverre Lenke til kommentar
Largie Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Ok, takk. Da må jeg nok ta å kjøpe han i nær fremtid, synd at de ikke har et skikkelig "lagersalg" på slikt Ha en fin fin sommerdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå