Gå til innhold

Oppussing av kabinett! Update : 22/5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kverna : Joda sporene funker de :)

Chris_LoX : Vinduet er da vel ferdig ? Vet ikke helt om jeg skal bruke saftbamsen ettersom det vil bli litt vanskelig og plasser nipplene :(

pr0xy H4xx0r : Takk for det! :D

Har limt nipplene nå, den står og tørker akuratt vesiden av meg :) Update kommer senere i dag.. ;)

El NetZor

Lenke til kommentar

Du har vel tenkt å fjerne silikonen i kammeret? Tror du reduserer kjølingen hvis kammeret er fullt av silikon, og så ser det heller ikke så fint ut. Tipper at kjølingen hadde blitt litt bedre hvis du hadde laget kammeret litt dypere og.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg skal fjerne den... :( Men den skal uansett nesten ikke brukes... Jeg skal ikke sette den i hovedmaskina.. Jeg skal sette den i et Pentium 1 oppsett eller noe :) Jeg driter egentlig i hvordan blokka ser ut bare at det virker!! Trenger ikke kjøle allverdens heller ;)

El NetZor

Lenke til kommentar

:p Hehe nei det trenger man ikke men visst jeg føler for det kjøler jeg min hovedpc!

Men litt på prosjektet igjenn : Nå har jeg limt blokka 3 ganger :p Første gangen lekket den med en gang andre gangen stod den med vann i et halvt minutt minutt eller noe og begynnte og lekke en plass det var ikke mye men nå er det limt over :) Så jeg har ikke testa den enda for 3. gang ;) Skal teste den senere i kveld tror jeg

Men over til bildene :

Her er et bilde av undersiden, har pussa litte granne :)

Picture073Small.jpg

Her er lim tuben jeg brukte (PL400) :

Picture075Small.jpg

Brukte et cd deksel til og ha limen i :tease: :

Picture077Small.jpg

Så har vi limt litt :) :

Picture078Small.jpg

Litt nær bilde ;) :

Picture079Small.jpg

Sånn det var det jeg beklager at jeg ikke er noe proff fotograf ;) Men man ser jo litt på bildene da :)

El NetZor

Lenke til kommentar

Bump ? :blush: Har det noe med at det ble mangen poster etter hverandre? Beklager det...

Men ettersom vi ikke skal gå før 5 min oppdaterer jeg litt jeg :)

Tok vann i en boks med vann :

Picture080Small.jpg

Her er blokka ;) :

Picture081Small.jpg

Fikk vel litt flow da til og være 6,6l timen ? :p :

Picture082Small.jpg

Så heller vi i litt rødt i vannet for og se hvordan det blir :) :

Picture083Small.jpg

Slik ble vannspruten med farge i :

Picture084Small.jpg

Nå, hva syns folket? Trenger fortsatt forslag til festemekanisme, tror jeg skal ta den enkle til Diablito2k med en sterk strikk og stål tråd ;) Håper det er greit at jeg låner den Diablito2k ? Men dere må komme med forslag for det om :) Det er bare foreløpig!

El NetZor

Endret av El Netzor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...