El Netzor Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Da har sponsor gaven kommet Blir kanskje en update i morgen, visst jeg finner umbrakosettet da El NetZor Lenke til kommentar
Stigma2K Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 "8mm"? Tror det er 0,8mm. 8mm er dødstykt... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 "8mm"? Tror det er 0,8mm. 8mm er dødstykt... Huh ? 80mm er 8cm 8mm er 0,8cm så 0,8mm må jo da være mindre enn mm ?? Rett meg visst jeg tar feil ?? Er uansett ferdig med blokka på en måte.. Det jeg har gjordt er borret hull til skruer lagt på plexi pussa litt.. Og lagt kammer, ble visst ikke kanal Orket ikke alt opptegningen.. Men tror nå jeg vil få bra nok kjøling allikevel.. Nipplene skal være 8mm tykke der gjengene er og 10mm til slangen Bilder kommer senere tror jeg.. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) VANNKJØLINGEN HAR BEGYNT! Da har jeg begynt på vannkjølinga, fått gjordt litt med blokka og et bilde av hvordan pcen står nå med et Pentium 1 oppsett Men over til bildene heller : Her er pcen slik den står nå Syns det ble veeeeeldig mye bedre enn det jeg hadde i begynnelsen.. : Her er alu blokka mi det mangler litt pussing nedi ettersom borringen ikke ble helt korrekt : Og her er plexi på blokka (Mangler en skrue ) : Så var jeg en liten kjekk tur på biltema og kjøpe nippler : Det var dett... Det som mangler på blokka nå sånn ca. er få kammeret til og bli bedre, pusse blokka, pusse, pusse, lage hull til nippler i plexien (Gjenge oxo:) ) Gi den litt finish kanskje ? Og så skal den testes om den lekker! *Ber til gud at den ikke må det !! ) Ris/Ros? EDIT : Plexien ser litt skeiv ut, det er den oxo den skal sage/pusses så den er rett med blokka festemekanismen har jeg ikke tenkt ut enda, men det skal jeg nok få til El NetZor Endret 7. mai 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ser bra ut dette, gleder meg til det ferdige resultatet Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ikke verst! jeg har respekt for de som lager vannblokk selv! sikkert ikke lett Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Nå er blokka på en måte ferdig, det mangler silikon og liming av nippler. Nå lurer dere sikkert på hvordan det har godt? Joda, den lekker som eg hadde en tanke om selv... Den lakk i nippelene etter som jeg ikke hadde limt de, dette skal jeg gjøre til helgen tror jeg..Dersom disse lakk fikk jeg ikke sitt om den lakk imellom plexi og aluminiumen, men det håper jeg den ikke gjørr Har desverre ikke bilder etter som jeg gjorde den ferdig i dag og glemte kameraet.. Men bilder vil komme.. på mandag tror jeg.. Skal jobbe mer med blokka i helga tror jeg Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Stå på, dette blir dritfett! Gjør det kanskje litt mer flid med vinduet, men det er min mening. Flere bilder av kabinettet? Foran, bak osv... Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 enig med Chris_Lox: gjøre vindu finere Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Hmm... Jaja, det fint nå trodde jeg.. Men men skal se hva som skjer i framtiden El NetZor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) SUPER DUPER MINI-UPDATE! Hehe, var på kjøpesenteret i dag og gikk inn i en OBS butikk for og finne en slik 0,33l imsdal flaske, men ettersom de ikke hadde det gikk jeg litt rundt og tenkte.. Plutselig falt blikket på en genial tank flaske! Det er en bjørn som det skal være sånn vann-is greier i... Ble bare et bilde, men i helga skal jeg jo jobbe så da må vi ha litt bilder Kan være jeg skal på knoksen også og lete etter varmeregister.. Bilde av tanken (Det svarte i bunnen er sånn vann-is greier, drakk det opp jeg uten og fryse det :!: Det skal seff fjernes! ) : Har oxo tenkt på og kjøpe noen dioder og sette inn i øynene eller noe kanskje.. EDIT: Noen leifer... El NetZor Endret 12. mai 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Sånne bjørner husker jeg, lenge siden jeg har sett sånne nå *mimre* Genialt å lage noe pc-relatert av det! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvordan skal du feste niplene? Og hvordan har du tenkt å feste ledsene? Jeg ville ikke tatt sjangsen på å ha noe elektrisk inni tanken, sammen med vannet. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 UPDATE 19/5 Ja det har vært veldig lenge siden jeg har oppdatert Dette er fordi jeg ikke har hatt tid til og jobbe med det... Det jeg har gjordt er og tatt på litt silikon.. Ble ikke så mangen bilder da men noen ble det. I morgen skal jeg til Europris etter skolen og kjøpe Araldit eller noe annent sterkt lim til og lime nipplene med Bildene : Her er blokka før jeg tok på silikon : Her har jeg tatt på silikon : Som man ser grapste det seg til litt ved at det kom litt silikon inn i kammeret men jeg spylte vann igjennom for og teste det, og virka det? : Et til fra en annen side : Det var det, blir kanskje en update i morgen visst jeg limer Når jeg spylte igjennom blokka fikk jeg ikke sjekket om den lekkte siden jeg brukte en 12mm slange når nippelen skal ha 10mm så den lekkte som en sil der men vannet kom igjennom kammeret El NetZor Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ser greit ut det, men du burde få en bedre finish på blokka. (bør ikke snakke jeg, jeg vet ikke hvor vanskelig det er) Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ta litt bedre bilder, tenker på fokus... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Ja, beklager det var ikke så lett.. Sigen : Jeg har ikke tenkt på finishen enda... Visst jeg får råd og lyst skal jeg få en skikkelig finish tror jeg El NetZor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Da har jeg vær på Europris og kjøpt PL400 på tube. Blir kanskje en update i dag visst jeg får gjordt noe... El NetZor Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kjempejobb! Du har mange bra ideer, det skal det ikke stå på. Men etter min mening, som nevnt tidligere, gjør deg litt mer flid med ting. Imed at du nå har vindu må tinga se litt fete ut! Fet idê det med "saftbamsen"! Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå