Gå til innhold

Oppussing av kabinett! Update : 22/5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener med radioen ? Vannkjølingen skal være kombinasjon med kabinettet, forklarte jeg det riktig der ? :blush: Men jeg har ikke lagt Radio prosjektet på IS så det skal fullføres :) Har slipt litt, det ble nå ihvertfall bedre spørr du meg... :) Kommer sikkert update senere eller i morgen.. *Lade lade batterier*

El NetZor

Lenke til kommentar

UPDATE

Da var det på tide med litt update, det jeg har gjordt er og slipe vinduskanten, lakkert med svart, og lakkert med klar lakk. Men så her er bildene (Som sagt før jeg er en dårlig fotograf!)

Bildene :

Her inne lakkerte jeg ettersom det regnet ute :

Picture055Small.jpg

Her er lakken jeg brukte (Klar lakken) :

Picture056Small.jpg

Her er et bilde av sidedøra, jeg prøvde og få fram et bilde av finshen men det var for mørkt :( :

Picture057Small.jpg

Det var alt for nå... :) Vannkjølinga tror jeg at jeg begynner med på Torsdag :)

Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål

El NetZor

Lenke til kommentar

MINI-UPDATE!

Dere sa i går at det ikke så bra ut.... Det var bare at det ikke var noe lys og at blitzen ødelegger alt.. Men jeg synes jeg fikk til en god speil effekt, jeg skal ta mer bilder :) Ble bare ett ettersom søstera mi hadde brukt opp alt strømmen.. :

Picture57Small.jpg

Ris/Ros?

EDIT : Dette bildet var med blitz, glemte og ta den av og så var det ikke mer strøm :roll:

El NetZor

Endret av El Netzor
Lenke til kommentar

UPDATE !!

Okei, da er det flere bilder av kabinettet og et bilde av aluminiumen til vannkjølinga :)

Bilde av sida (Uten blitz) :

Picture058Small.jpg

Et til (Litt lenger borte) :

Picture059Small.jpg

Her er et bilde av finishen, vifta er en 80x80mm som er lakkert rød :

Picture060Small.jpg

Et til :

Picture061Small.jpg

Og her et bilde av Alu'en (Den er 8mm tykk, trodde den var 10mm :blush: ) :

Picture062Small.jpg

Ris/Ros ?

El NetZor

Lenke til kommentar
MINI-UPDATE!

Dere sa i går at det ikke så bra ut.... Det var bare at det ikke var noe lys og at blitzen ødelegger alt.. Men jeg synes jeg fikk til en god speil effekt, jeg skal ta mer bilder :) Ble bare ett ettersom søstera mi hadde brukt opp alt strømmen.. :

Ris/Ros?

EDIT : Dette bildet var med blitz, glemte og ta den av og så var det ikke mer strøm :roll:

El NetZor

Hehe... varmt der du bor ell??? :D

Siden du går i sånn T-skjorte uten armer??? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...