El Netzor Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Limen dugte ikke drog det bare rett av Så må finne noe bedre til helgen kanskje ? Må jo få lakke den før jeg setter inn plexi uanz. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Prøvd epoxy? Så ut som fugeskum det der.. Mye rart du kan bruke, bare spør i kassa på Jernia f.eks.! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Du skal ikke angre på at du tok røde kabelstrømper. De lyser råtøft.. Har de selv Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Jeg tok ikke dem de med UV! Ble for dyrt! Men visst de andre lyser så bler jo det tøft Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 UPDATE ! Da har jeg fått jobba litt hvertfall... Har vært sløv i det siste vet det.. Dette har jeg fått gjordt : 1. Lakkert en del av fronten den svarte. 2. Sparklet mer på kabinettet og har fått sveiset det (17åring som gjorde det det ble smoooth! Vil takke mekkeren som han kaller seg som gjorde det (Han er ikke medlem av forum) 3. Fått tatt bedre bilder av kabinettet! Og da kom bildene : Her har jeg lakkert fronten den ene delen, har ikke grålakk ennå : Og her har jeg sparklet : (Dårlig bilde ) Et til : Og her er bildene av kabinettet : Det var alt for denne gangen, kan være jeg jobber litt mer senere oxo Angående sparkelen vet jeg at den ikke er flat, skal pusse selvfølgelig! Og med vinduet kan det ta litt tid ettersom jeg ikke har lim (Pengemangel) Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål ? El NetZor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Pent lakkert! Skal du vokse/rubbe? Så ganske bra ut med den sparklinga også.. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Litt fremmede ord her? Vokse/Rubbe ? El NetZor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Okei, da kom jeg på at jeg kan pusse toppen og sidedøra når jeg skal til far i dag, han har pussemaskin ganske mye greire enn sandpapir :!: Tar med kamera så jeg får tatt noen bilder! El NetZor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Sett en slik før? Påfører du den på overflaten på kabinettet ditt får du en mye blankere og finere overflate! Brukes på biler, sier jo litt.. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Den har man sett før ja! Tror jeg brukte den på bilen til far en gang, så tror vi har noe sånt liggende.. ! Skal ta på sånt visst vi har! El NetZor Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Litt fremmede ord her? Vokse/Rubbe ? El NetZor Skal du ha blank eller matt overflate? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Blank tror jeg El NetZor Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 begynner og bli bra dette Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Tror desverre ikke det blir update i dag Slipemaskinen var ødelagt og du får aldri meg til til og pusse med sandpapir på så store menger! :!: Men skal se en annen gang Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Jo takk for det... Fikk slipmaskinen på en måte til og virke måte rikke og vikse på ledningen for at den skulle svive, så fikk bare pussa toppen.. Update kommer i kveld... Angående slipemaskinen tror jeg den skal fikses i helgen og turtle wax fant jeg ikke Men men jeg klarer meg uten El NetZor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dra på esso å sleng ut 30-40 kroner for voks da! Er faktisk verdt det.. Men som Vågebu lurte på, blank eller matt overflate du skal ha? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Jeg skjønnte ikke helt spørsmålet Matt/blank ? UPDATE!! Da har jeg pussa lakka på kabinettet ! Og i morgen begynner jeg klokken 10:00 på skolen så for se om jeg gjør noe før det! Bildene: Her er toppen som jeg jobba på idag : Etter litt pussing med maskinen kom jeg fram til dette : Og etter litt til var jeg ferdig : Og her har jeg lakka den sida som skulle ha plexi, når jeg gjorde det viste det hvor det var for tykkt lag med sparkel så pusser jeg ned der ! : I helga for jeg kanskje tjent litt penger og for kjøpt mer lakk Før det må jeg få sida ferdig så jeg kan lime plexi! Jeg skal bruke den sammen men skal klemme plexien inntil med "Tvinger" så skal det nok bli bedre ! Men dette var alt for nå! Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål El NetZor Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Ser bra ut dette! Men hvorfor kaller du det for "tvinger"? Det heter faktisk tvinger EDIT: hater, heter, lett å skrive feil... Endret 26. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå