anono1123 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Foressten jeg brukte billiglakk (Europris) Har god erfaring med lakken til Europris, men helst med litt klarlakk på da... Grey&Black er en fin farge utenpå kabbiset Skal hive inn et bilde fra paint snart *no paint skills* Endret 23. april 2005 av mini-map Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Hehe, ja skjedde en liten feil der Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hehe, ja skjedde en liten feil der hehe, shit happens Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 du kan sikkert legge på fleire lag utpå der, Visst det ikkje bare er bildene, men det ser ut som det ikke er heilt klart inni Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Slik Ikke diss meg for mine 1337 pain skills Ikke st du skal lage striper, men slik farge der det er? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Hehe, ja blir masse svart men det er bare kjekt Der du ser det er uklart er bak hk så det har ingenting og si.. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 UPDATE Da har jeg fått jobba litt : Skjært ut til plexividnu skjært ut et viftehull, og fiksa noe på fronten Angående den skjæringen skal det MASSE sparkel til.. Det var noen som kutta for meg.. Men det går nok bra Og her var bildene : Her er fronten jeg fiksa på det var masse hull som var borret her og der : Og her har eg sparklet hullene vekk : Her blir hullet til plexivinduet kutta opp (Liker gnistene ) : Og nå kommer bildene av de stygge kantene som må sprkles : Et av en annen side : Her er et bilde som jeg glømte og ta med, det skulle egentlig være før alle de andre bildene, dette var bildet av viftehullet i sidedøra jeg skjærte ut Sånn det var bildene for nå, men tror dere at det vil gå og sparkle de hullene ?? Hva syns folket? Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål ! El NetZor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 På 4. bilde er nesten siden kuttet av tror jeg skal sveise der og legge litt sparkel over De andre plassene sparkler jeg, men visst jeg ikke sveiser vil det brekke til slutt Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 ser bra ut dette. Selv om vinkelsliper er en noe brutal måte, får den jobben gjordt. Skjønte ikke helt hva biten du sparkla var for noe, men husk å pusse den godt Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Vet selv ikke hva den er til men se nede så ser du den jeg sparkla... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 blir sikkert bra dette Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 di hullene du har sparkla igjen er jo der for att viftene skal få luft! ja ja Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg vet det, men de var borret så skjeivt så det var utrolig stygt så må finne ut noe annent Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Ikke dobbelpost men dobbelupdate Endret 25. april 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Liten update! Nå har jeg fått skjært ut plexi og den ligger og tørker nå beklager jeg glemte og ta bilder, ble visst bare 2 Her er et bildet når det ligger press på plexien (Det hvite er limen) : Og her er en annen vinkel/side : Det var alt for nå, regner med microplex tar hånd om bestillingen min i morgen! JA JEG VET JEG HAR SØLT LITT MED LIMEN Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål El NetZor Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 dobbel post da men, blir sikkert bra det der Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 ja, det ser bra ut dette. Fiks med dobbelpost`en, litt forvirrende/irriterende med to like updates rett etter hverandre Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 hm... Limen har ikke størkna ennå, den lå i kjelleren i natt, kan være litt kaldt der? Så jeg har lagt den på rommet mitt nå (Der jeg er nå) Håper den tørker bedre, men som sagt den har tørket sånn halveis, pluss jeg tok vel litt tykt lag ? El NetZor Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 hehe, får no håpa på at da ikkje tar så lang tid da Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ja, va kanskje litt mye ja..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå