El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Okei trenger litt hjelp! Nå har jeg bestemt meg skal ha rød krympestrømper og en Katode rød ! Men når jeg skulle bestille kom det Advarsel at jeg bestillte katode som ikke hadde "Basic Kit" Hva gjør denne og trenger jeg den ? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Man kobler kathodene til basic kit'en. Den gir dem rett spenning, i think. Sjekk www.microplex.no for priser. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Da her jeg bestilt følgende deler : 2 stk Røde kabelstrømper'¨ 1 stk Kabel strømpe (Større diameter) 1 stk Rødt Katode lysrør 1stk Kald Katode Basic Kit Tror jeg skal ut og lakke snart er ikke sikkert jeg gjør det i dag men tror det... Men kan noen komme med sketch av enkelt vindu jeg kan skjære ut? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 MINI UPDATE! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 MINI UPDATE! Da har jeg tegna opp plexi vindu, det er sikkert vanskelig og se hvilken strek jeg skal bruke, ble så mye feil men til slutt fikk jeg det til Når jeg har skjært ut vil dere se det uanz Her har jeg tegnt opp : Tror jeg skal ned og lakke nå! El NetZor Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Bra jobbet , gleder meg til å se det ferdige resultatet Endret 22. april 2005 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ser bra ut dette her! bare husk hvilke streker du skal bruke PS: bruk av maskeringsteip lønner seg Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 UPDATE! Hehe, ja det har vært en del updater i dag ? Nå har jeg lakka innsiden, det ble nesten tomt i boksen kjente at den blåste det senere og senere ut av boksen men det gikk! Okei må advare at bildene ser ganske rare ut med at det er hvite flekker, men det var mørkt ute så alt reflekterte med blitzen (Skal ta mer bilder i morgen) Fek.s på et bilde ser det ut som det er gull på kabinettet for det jeg satte kabinettet på en pose når jeg lakkerte og der var det lakkert gull fra før.. Men bildene seff : Her er et bilder etter lakkeringen : Og her er bildet av plexien jeg skal bruke : + jeg trenger litt hjelp, inni skal pcen være svart men hva med utpå ? Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål El NetZor Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 gull hadde vert tøft, det skal eg ha, og lilla inni Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Kanskje, men det skal jo rød kald katode og sånt inni da? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 synest ikke den fargen du har inni er noe spesiel pen eg Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Hvorfor ikke ? Det er jo svart! Men det er sikkert fordi bildene ble tatt ute i mørka ! Og da ble de helt F**** Vent til i morgen da tar jeg oxo noen bilder El NetZor Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 kan godt hende det, såg bare ikke så fint ut på bildet Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Hehe, ja for visst du ser på posen jeg lakka på er det lakket gull fra før det reflekterte seg og så derfor ut som det var svart/gull lakk El NetZor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Siste Update for dagen! Okei, kverna sa jeg skulle bruke maskeringsteip og det gjorde jeg så blir det lettere for dere og se også.... Bildet : (Legg merke at jeg har tegna opp viftehull oxo ) Da gikk jeg og la meg jah! El NetZor Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ser jo bra du dette da, har aldri sett så mange updater på en dag. Stå på! God natt... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Hmm.. Visst jeg orker går jeg til far og kutter i dag er ikke sikker, gidder ikke kutte uten hørselvern det bråker for mye Gjorde det en gang før El NetZor Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) *pent sakt* Jævla stykt kabbis i utgangsp. Bøyer meg i støvet viss detta her blir bra! Stå på! Kutt i dag *utålmodig* Endret 23. april 2005 av mini-map Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Litt update! Okei da kommer bildene jeg lovte i går, vil ikke si at disse ble så gode men bedre enn de som kom i går Foressten jeg brukte billiglakk (Europris) Bildene : Kom gjerne med forslag hva jeg skal ha utpå kabinettet (Farge) Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål! El NetZor Endret 23. april 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Litt update! det var litt av ein update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå