El Netzor Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Martin : Nei, det var ikke lys på i rommet så det var sikkert noe med det Xapzer : Takker, jeg håper det går med de bildene som er ettersom jeg reziser de på fullt El NetZor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Uff ble ikke noe glassmester tur i dag nei! Glemte det helt ut og så var jeg komt halveis da gadd jeg ikke snu! Blir kanskje noe i mårra da El NetZor Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Her var det skjedd mye siden siste jeg var innom (to dager siden) Synd at du glemte det med glassmesteren, du burde få deg nytt glass ja. Sykt bra for å være 12 år gammel ja! Stå på videre, vil ha flere bilder Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Takker så mye! Ja glasset er ikke helt supert akuratt da men.. Flere bilder får vel komme når jeg er ferdig Det har komt litt riper rundt omkring på kabinettet.. Det vil si jeg må gå over noen plasser med litt lakk Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) UPDATE Da begynner blokka og bli ferdig, eller er ferdig utenom pussingen Nå har jeg prøvd og festet den og det gikk supert!! Har tatt to tre bilder av det Bildene : Et bilde av den ene siden : Den andre siden : Gleder meg til og teste den Men faren min sa at vi kanskje hadde en radiator men at det var bøyde sklike riller eller hva det heter... Han sa at den skulle kjøle fordet om men ikke så bra så vi får se Tror jeg tar med raddisen hjem til mor i dag.. Plexiglasset skal bare være tror jeg.. Ettersom jeg brukkte PL400 til og lime det og det ser ut til at det blir litt vanskelig og fjerne Men jeg klarer meg jeg :whislte: Så får jeg gjøre plexiglasset mer nøyere neste gang jeg fikser opp et kabinett... Har faktisk et til på gang som jeg skal ha plexi i Så jeg ser Ris/Ros? El NetZor Endret 24. mai 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Litt av en festemetode! Pent.. Stå på!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ja, ser jo bra ut dette, genial festemåte Gleder me til netse update, stå på! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg glemte selvfølgelig radiatoren Så det må vente litt El NetZor Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvis du trenger plexi kan du ta en tur ut til Crisma Plastic, søk på gulesider så finner du addressen. Skal ligge utpå forus. Der får du masse kapp. Eventuelt kan du komme å grave i containeren min, der ligger det flere meter med plexi/lexan i forskjellige tykkelser. Ellers veldig bra. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis du trenger plexi kan du ta en tur ut til Crisma Plastic, søk på gulesider så finner du addressen. Skal ligge utpå forus. Der får du masse kapp. Eventuelt kan du komme å grave i containeren min, der ligger det flere meter med plexi/lexan i forskjellige tykkelser. Ellers veldig bra. Hm... Dette høres spennende ut, er det gratis ? Og hvor er det? Jeg er ikke så sikkert ute der når jeg tar buss og sånt Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Fant det på gulesider... Men skjønnte ikke helt noe av det.. Men uansett i dag kan jeg ikke skal på kino og se Star Wars III El NetZor Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis du trenger plexi kan du ta en tur ut til Crisma Plastic, søk på gulesider så finner du addressen. Skal ligge utpå forus. Der får du masse kapp. Eventuelt kan du komme å grave i containeren min, der ligger det flere meter med plexi/lexan i forskjellige tykkelser. Ellers veldig bra. Hvor bor du da? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Fin fint. Men det så ikke helt trykt ut å feste den med strikk. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva blir temp på CPU med den blokken? Du kan vel ikke holde kamera litt lenger vekke når du tar bilder, sånn at blokken kanskje kommer i fokus? Eller bruke makro-modus hvis du har det. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg må si jeg er imponert, sinnsykt til å være 12 år og da Gleder meg til den blir ferdig. Hadde du bare hatt noe annet enn å skjære ut vinduet hadde dette blitt perfekt. Men løsningen din var da ikke ille Du må på Lan å vise fram alt det du har laga når du er ferdig En 12åring som slår sånne 14isser med ferdig modda pcer, også appåtil hjemmelaga vannkjøling da Lykke til ! Edit: leifer Endret 25. mai 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Takk til alle kjekke tilbakemeldinger!! Vågebu : Jeg har ikke testa blokka enda Har ikke radiatoren her.. Og i helga tror jeg jeg får dårlig tid... Men jeg ser El NetZor Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) jeg tror den festemetoden er mer enn bra nok hvis det er på den P1 prosessoren! Endret 26. mai 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
razer Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Øv deg litt på å ta bedre nærbilder. Om kameraet ikke takler det, ikke gjør det. Pass på at det er nok lys, og fokuser skikkelig.. Ser du har ~10 nærbilder her som liksågodt kunne vært droppet, ser bortimot ingenting... razer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå