Mudkip___ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 jeg skal kjøpe en blå tann i dag, har en samsung d 500, kan jeg legge inn bilder, videoklipp, mp3 filer og lignende med blå tann da? kan man bruke en mp3 fil som ringelyd? har aldri hatt en blue tooth mobil før, så er det noen tips jeg trenger? har å hørt at mange har slitt med easy studio programmet, lastet ned en versjon, skjønte det ikke helt så jeg sletta det, eller prøvde å slette det, det er problemet det vil ikke bli sletta, det sto at det var en alvorlig feil under nedlastningen, laster ned easystudio 2 nå, hvordan er det programmet? er det lett å bruke? håper på svar snarest siden jeg snart skal kjøpe blue tooth. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Ordelingfrikens mareritt med elendig emnefelt. Ikke nok med det - innholdet her er jo utrulig vanskelig å tolke. Forklar deg bedre neste gang, husk at det heter blåtann og prøv igjen. Stenges. Hva mener du med "jeg skal kjøpe blåtann"...? Skal du kjøpe blåtann doongle? Blåtann handsfree? Blåtann headsett? (Eller kanskje du allerede har blåtann adapter på bærbar/stasjonær) http://amobil.no/art.php?artikkelid=7414[/url]']Bluetooth / Blåtann - Standard for trådløs overføring av data. Benyttes i mobiltelefoner, PDAer og andre mobile enheter for å kommunisere med andre enheter eller datamaskiner. Endret 22. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg