Dimitrij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg holder på med no redigering og har et problem her. Jeg har nettopp anskaffet ett nytt redigeringsprogram, det vil si Adobe Premiere Pro. Brukte premiere 6.0 før, men når jeg nå skal eksportere filmer jeg lager så kommer det masse skurring når jeg spiller den av. Dette skjedde ikke med 6.0. Det hjelper ikke å senere komprimere lyden til mpeg-3, så det skal ikke ha noe med codec å gjøre siden det først kjøres ukomprimert. Noen som vet noe? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Var ein som spurte om dette ein gong tidlegare: http://forum.akam.no/index.php?showtopic=385492 Sjå svaret eg gav til han, kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Takker så mye! Så ut som det var det samme problemet, og tipset ditt hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå