Gå til innhold

Trenger jeg og slette drivere når man flasher BIOS

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Hei.. ike sikker hvor dette skal hen. men siden det har med HK og gjøre, poster jeg det her..

Skal flashe (update) BIOS'en min.. har lastet ned biosen osv og lagt den på floppyen.. altså klart til og flashe..

men er litt usikker.. har ABIT Nf7-s V2.0.. må jeg bruke driver cleaner for og fjerne Nforce driverne før jeg flasher ? (har lastet ned nyeste nforce driverne.. ligger klar for installasjon)

eller trenger jeg ikke og bruke drivercleaner? og bare installere driverne over de gammle etter jeg har flashet..

siste spm.. trenger jeg og reinstalle 3d kort driverne før/etter flashing av BIOS ? (ikke 3d kort bios)

-takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du trenger ikke gjøre noe.. ikke fjerne eller forandre noe i windows.. det er bare å flashe...

(det er en fordel å legge inn siste drivere til hk, skjermkort o.l. da dette gir bedre ytelse..)

Musa

edit: kult navn btw [;)]

Endret av General_musa
Lenke til kommentar
(det er en fordel å legge inn siste drivere til hk, skjermkort o.l. da dette gir bedre ytelse..)

Jepp.. var dette jeg mente.. liksom.. har lastet ned de nyeste HK drivene (chipset driverne).. derfor jeg lurer på om jeg bør bruke driverclener og slette de gammle før/etter flashing..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...