Zic0 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nå har jeg skaffet meg Leadtek 6600 GT, men har et problem. NÅr jeg spiller CS 1.6 får jeg fps mellom 30-60 og etter at jeg har spilt i ca. 5 minutter henger det seg og faller ut av CS. Jeg har de nyeste drivere fra Nvidia og det står at driverene innstalert under skjerinstillinger. Noen som har en ide om hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Høres ut som 60Hz monitor i kombinasjon med vsync og manglende chipset-drivere. Øk monitoren til 100Hz, eller slå av vsync om du har LCD. Chipset-drivere finner du på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Takk skal du ha. Det er nok sikkert feilen, men chipsetdrivere har jeg innstalert Men rart at dette her skulle skje akkruat på dette skjermkortet fordi ati klarte denne jobben helt fint. Tester og sier i fra hvordan det går Skal sette opp monitoren jeg EDIT: LCDen min støtter ikke 100 mhz. Holder 70? og hvordan skru av vsync? Endret 22. april 2005 av Zic0 Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 eller bare driver`ne som suger... Guru3D har de nyeste, men beta drivere.. bruker selv disse på mitt MSI 6600gt kort og er kjempe fornøyd... disse driver`ne har sikkert bedre ytelse, men kan ødelegge mer enn det hjelper på noen pc`er. *bruker 72.30 beta drivere. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Tror jeg tester de da for disse her rett og slett bare suger. Nvidia burde gå og å legge seg. Men fungerer de greit ellers? Hvordan skal jeg slette de gamle? me driver-cleaner eller bare remove fra add/remove? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 *bump* Noen som har direkte link til downladinga? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tror jeg tester de da for disse her rett og slett bare suger. Nvidia burde gå og å legge seg. De nyeste driverne til nvidia (71.89) fungerer helt utmerket. Slutt å klage på andre pga din egen udugelighet... Lenke til kommentar
arokh Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 EDIT: LCDen min støtter ikke 100 mhz. Holder 70? og hvordan skru av vsync? Som jeg sa, har du LCD trenger du bare slå av v-sync. LCD'er skal ikke kjøre mer enn 60/70Hz, det er en ganske forskjellig teknologi fra CRT. Vertical sync finner du under performance settings i nvidia kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Nå har jeg drevet og kjørt disse beta driverene som er topp, men har et problem... Når jeg skal spille custom maps, i det den loader så detter jeg ut av spillet. Fryktlig irriterende å ikke få spilt slike maps. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Er det v-syncen det kan være problem med? I så fall fant jeg ikke ut hvor jeg kunne skru det av på Desktop manager'en til nVidia Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Vel nå vet vi ikke hva slags grafikk kort du brukte før 6600GT kortet men det kan konke på denne måten ut grunnet en for svak PSU som ikke følger med når kortet går over fra 2D til 3D modus og kortets effektforbruket da øker . Eventuellt også sjekk om det finns bios oppdatering for hovedkortet ditt. Endret 29. april 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Jeg brukte Geforce 4 her før og ATI radeon 9500. Begge fungerte bra... Kan noen foklare hvordan jeg kan skru av v-sync`? Endret 29. april 2005 av Zic0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå