Gå til innhold

Dårlig FPS og faller ut. Leadtek 6600 GT

Zic0

Anbefalte innlegg

Nå har jeg skaffet meg Leadtek 6600 GT, men har et problem. NÅr jeg spiller CS 1.6 får jeg fps mellom 30-60 og etter at jeg har spilt i ca. 5 minutter henger det seg og faller ut av CS. Jeg har de nyeste drivere fra Nvidia og det står at driverene innstalert under skjerinstillinger. Noen som har en ide om hva jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha. Det er nok sikkert feilen, men chipsetdrivere har jeg innstalert ;) Men rart at dette her skulle skje akkruat på dette skjermkortet fordi ati klarte denne jobben helt fint. Tester og sier i fra hvordan det går :D Skal sette opp monitoren jeg ;)

EDIT: LCDen min støtter ikke 100 mhz. Holder 70? og hvordan skru av vsync?

Endret av Zic0
Lenke til kommentar
EDIT: LCDen min støtter ikke 100 mhz. Holder 70? og hvordan skru av vsync?

Som jeg sa, har du LCD trenger du bare slå av v-sync. LCD'er skal ikke kjøre mer enn 60/70Hz, det er en ganske forskjellig teknologi fra CRT. Vertical sync finner du under performance settings i nvidia kontrollpanelet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg drevet og kjørt disse beta driverene som er topp, men har et problem... Når jeg skal spille custom maps, i det den loader så detter jeg ut av spillet. Fryktlig irriterende å ikke få spilt slike maps. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Er det v-syncen det kan være problem med? I så fall fant jeg ikke ut hvor jeg kunne skru det av på Desktop manager'en til nVidia

Lenke til kommentar

Vel nå vet vi ikke hva slags grafikk kort du brukte før 6600GT kortet

men det kan konke på denne måten ut grunnet en for svak PSU som ikke følger med når kortet går over fra 2D til 3D modus og kortets effektforbruket da øker .

Eventuellt også sjekk om det finns bios oppdatering for hovedkortet ditt.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...