Gå til innhold

Hva synes DU om Russen?


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes russetiden er kjempepositiv jeg! :thumbup: er russ selv i år, og det er den største "sosiale happeningen" som har skjedd i en skoleklasse noen gang. Samholdet i klassen er bedret med 110%! Alle er mye bedre kjent, og alle fester med alle :!:

Lenke til kommentar
Russ og russetid er intet annet en oppskrytt

Er du russ selv i år eller er det bare noe du sier? Hvis du ikke er det selv så kan du jo ikke si at det er oppskrytt... og hvis du er, så gjør du nok noe feil, for jeg og alle min venner har det dødskult :!:

Lenke til kommentar

Vel, jeg kunne vært russ nå om jeg ville.

Alle andre i klassen min utenom en er russ, og jeg må si de aller fleste oppfører seg temmelig mye mer idiotisk enn før.

Hadde også en hendelse i byen på lørdag som fikk meg til å hate alle som er russ enda mer.

 

Er det så vanskelig å forstå at man ikke kan gjøre som man vil bare fordi man har på seg en fuckings stygg rød, blå, whatever bukse!

Lenke til kommentar
Vel, jeg kunne vært russ nå om jeg ville.

Alle andre i klassen min utenom en er russ, og jeg må si de aller fleste oppfører seg temmelig mye mer idiotisk enn før.

Hadde også en hendelse i byen på lørdag som fikk meg til å hate alle som er russ enda mer.

 

Er det så vanskelig å forstå at man ikke kan gjøre som man vil bare fordi man har på seg en fuckings stygg rød, blå, whatever bukse!

Er folk i klassen din russ i år??? Da bør du rette litt på profilen din. Der står det nemlig at du er født i 1991 :p hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...