Ripz911 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvem stjæler skolebøker? Uansett annmeld svina, men selvfølgelig Ikke bre/gre* alle under samme kam, sikkert én hyggelig russ der ute ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det kan da umulig være lovlig og dynke folk i vann! Er det ikke regler for slikt? kan jeg annmelde noen hvis jeg har beviser? Nekter og la flere dager bli ødelagt av russ. Ja, du kan definitivt anmelde det. Jeg håper litt press får russen til å se hvor grensene går, alt for mange av klassekameratene mine som kaster alle hemninger og blir GALE så snart de får på seg russebuksa. Heldigvis har mange vettet i behold også, så hvis vi får innprinta litt vett i skallen på de værste så kan russetida bli positiv for både russ og ikkeruss. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Det var ikke bare skolebøker der, mp3 spiller og kalkulator osv. Vet hvem som spylte meg ned, hvilken lov går dette under? æreskrenkelse? Edit. Skrivefeil. Endret 29. april 2005 av citric Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Spylingen kommer du ingen vei med... Eneste du kan gjøre er å klage til skolen og kommer det nok klager kan det kanskje få noen konsekvenser for russen.. Hadde du noe i lommen som ble ødelagt har du krav på erstatning. Det som ble stjålet er det bare å gå rett til politiet å anmelde Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 De er noen barnslige drittunger som bare vil drekka mer og få seg et ligg! er ikke det chill da? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Nå har ikke jeg giddi å lese igjennom alt her, men det får være grenser! Det virket i fjord som om de kunne gjøre hva de ville! Sykkelen min plei punga av dem mitt i Tromsø sentrum, og ingen stoppa dem tror jeg - Og det kosta meg en hundrings (ja, er for lat til å lappe dekket)! Edit: Skrive-Edith Endret 30. april 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Russ eller ei: De elementer som måtte stå i veien for andre menneskers frihet burde fjernes. At enkelte velger å kle seg i rød eller blå snekkerbukse for å feire noe som ikke lengre kan kalles "tradisjon", er ingen unnskyldning for å plage andre, og konsekvensene av slik barbarisk atferd skal likestilles med andre overgrep/angrep. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 i svärige säger vi ägd ^^ Finnes det 17. mai i andre land også? :O Jepp, det er 17. mai i hvert eneste land i hele verden, faktisk. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hmm... Hos oss også. Vi kan f.eks. ikke røre første- og andreklassinger. Ja, et stort tap for russefeiringen. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det var ikke bare skolebøker der, mp3 spiller og kalkulator osv.Vet hvem som spylte meg ned, hvilken lov går dette under? æreskrenkelse? Edit. Skrivefeil. Kjemp i mot kom med mobil-høytrykksspyler på skolen eller brannslange Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det var ikke bare skolebøker der, mp3 spiller og kalkulator osv.Vet hvem som spylte meg ned, hvilken lov går dette under? æreskrenkelse? Edit. Skrivefeil. Du kan anmelde de ansvarlige for overfall samt kreve erstatning for evt. ødelagt utstyr. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Vil bare legge til at jeg håper alle russ som oppfører seg som idioter kommer til å brenne lenge de neste årene. Samme faen om jeg skjærer alle over en kam, men når noen klarer å være så usannsynlig tankeløse fortjener de neste å dø, uansett! Her har jeg spist middag med noen utlendinger, som ikke aner hva de idiotene prøver å være. Så går vi bortover Karl Johan og så plutselig kommer det en gjeng sånne faens tullinger og skal kaste øl, sprute vann og plage oss bare sånn uten videre. Hva faen tenker de med!? Jeg trodde seriøst noen kom til å drepe russe-folka, her kommer det 8 personer på 18-26 i dress nedover Karl Johan også klarer russe-jævelene faenmeg å egle seg innpå oss, blir helt lamslått jeg. Håper seriøst de fleste av den brakk alt som er eller døde. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 i svärige säger vi ägd ^^ Finnes det 17. mai i andre land også? :O Jepp, det er 17. mai i hvert eneste land i hele verden, faktisk. Gullkorn. :!: Dog synes jeg den fomrumdelen er unyttig, så jeg gidder ikke poste der. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg syns det er helt greit med russen. Syns det er en kjekk tid på året når jeg ser russebilene og ser full russ i buskene Jeg gleder meg som en unge til å bli russ. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 jeg syns russen nå tildags overdriver altformye ass, Særlig musikken dems, bare bråk, kan dem ikke høre på NOE annet a? det blir for ensformig syns jeg. kun dunkin er det eneste ass, oppover gata er det sånn her om kveldene når russen kjører forbi. DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK "!!!!! syns noen av dem er helt looka ass. og en ting til. UUU drekking hele tia, drekk en kasse pils på 12 eller 24 timer??? syns det er looka ass hva er fett å drikke seg bort? skjønner det ikke. og det med russebussen, man brukern i 3 uker eller noe, bare bortkasta spenn ass. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nå generaliserer du, ass. Det er ikke alle som bare hører på "dunkdunk"-musikk, ass, og dersom de faktisk hadde mislikt musikken, ass, så tror jeg ikke de hadde hørt på den, ass. Ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå