Gå til innhold

Hva synes DU om Russen?

Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Russen er noen barnslige små troll som var veldig ikke langt fra å ødelegge mobildne min i forrige uke.... 30 russehorer som står og spyler deg ned når du skal til time er ikke så jævla artig..

Men til neste år blir det bedre, for da er jeg russ sjøl...... moha.. mohaha... MUHAHAHA :devil::devil:

Lenke til kommentar
Noen som har sett dagens VG? Om han rektoren som klikket da russen kom uskyldig inn i skolegården for å sprute vann på de andre elevene. Han sparket og slo og ba de dra til helvete og sa at russen var syke i hodet. Uhm, hvem er det som er syk i hodet da?

Haha, er han helt skada eller?

Har ikke lest det... Url?

Ja, tydeligvis. Rektor for Breidablikk u.skole i Sandefjord.

Det sto desverre ikke på nettavisa.

Lenke til kommentar
Russen er noen barnslige små troll som var veldig ikke langt fra å ødelegge mobildne min i forrige uke.... 30 russehorer som står og spyler deg ned når du skal til time er ikke så jævla artig..

Men til neste år blir det bedre, for da er jeg russ sjøl...... moha.. mohaha... MUHAHAHA :devil::devil:

Artig inlegg... "Han stjal fra meg, så da kan jeg stjele fra en annen"

Lenke til kommentar

En dag vi satt og hadde mattei klasserommet så jeg ut av vinduet.

Ja, utenfor vinduet var det en gjeng med russ og noen andre folk som selvfølgelig

sto på hver sin side av gata.

Plutselig begynner den sinnsyke slosskampen.

Han ene russen tar frem en svær bjælke som han prøver å dælje i trynet på

en av de andre folka.

De andre folka klikka helt og løp etter russen

så kom det bare fler og fler folk.

I dette øyeblikket så jo selvfølgelig alle i klasserommet mitt ut av vinduet.

Så kom russen med en 10 liters bøtte og kastet innholdet på noen av de "andre"

folkene som var der.

Noe jeg (av rykter) har hørt var urin.

Velvel, alt utspillet seg til et evig stort kaos til slutt stakk de "andre" folkene.

Etter det kom visst politiet, men da var ikke jeg der så akkurat detjalert av resten

veit jeg ikke.

Og som ryktene sier ble det visst skikkelig oppgjør like ved på kvelden.

Lenke til kommentar

Hater russ, satt i 3 timer på skolen og tørka meg etter at en feit overvektig blond russejævel spruta vann på meg, helt uten grunn fikk jeg denne grusomme behandlingen. Alt jeg ville var og gå på butikken for å kjøpe meg mat, så kom det en russebil og alle de jeg gikk sammen med la beina på nakken. Jeg nektar av prinsipp og øke hastigheten bare fordi det kommer en russebil, tenker inni meg at de umulig kan gjøre noe mot meg, jeg har da aldri på noen måte skadet dem, russ kan da sikkert også være hyggelig? Så feil tok jeg, klissvåt ble jeg! og deppa som faen. Så jeg snudde å gikk tilbake til skolen. Har konsentrasjonsproblemer og karakterene stuper, er deppa stort sett hele tia, å som om ikke dette var nokk så skulle russen gjøre dagen enda jævligere. Hjelper ikke at jeg samme dagen blir frastjælt verdier for 3000kr og skolearbeid og skolebøker som ikke har noen verdi for andre enn meg selv, tar jeg ikke feil så var det sikkert russ det også, måtte russen brenne.

Kan ikke få si hvor mye jeg hater russ, de tror at de kan gjøre hva de vil!

Det kan da umulig være lovlig og dynke folk i vann! Er det ikke regler for slikt? kan jeg annmelde noen hvis jeg har beviser? Nekter og la flere dager bli ødelagt av russ. :cry:

Lenke til kommentar
Det kan da umulig være lovlig og dynke folk i vann! Er det ikke regler for slikt? kan jeg annmelde noen hvis jeg har beviser? Nekter og la flere dager bli ødelagt av russ. :cry:

Jeg synes du skal anmelde dem.

Slikt gjøre man bare ikke.

De fortjener å betale deg en lite oppreisning.

Lenke til kommentar
Hater russ, satt i 3 timer på skolen og tørka meg etter at en feit overvektig blond russejævel spruta vann på meg, helt uten grunn fikk jeg denne grusomme behandlingen. Alt jeg ville var og gå på butikken for å kjøpe meg mat, så kom det en russebil og alle de jeg gikk sammen med la beina på nakken. Jeg nektar av prinsipp og øke hastigheten bare fordi det kommer en russebil, tenker inni meg at de umulig kan gjøre noe mot meg, jeg har da aldri på noen måte skadet dem, russ kan da sikkert også være hyggelig? Så feil tok jeg, klissvåt ble jeg! og deppa som faen. Så jeg snudde å gikk tilbake til skolen. Har konsentrasjonsproblemer og karakterene stuper, er deppa stort sett hele tia, å som om ikke dette var nokk så skulle russen gjøre dagen enda jævligere. Hjelper ikke at jeg samme dagen blir frastjælt verdier for 3000kr og skolearbeid og skolebøker som ikke har noen verdi for andre enn meg selv, tar jeg ikke feil så var det sikkert russ det også, måtte russen brenne.

Kan ikke få si hvor mye jeg hater russ, de tror at de kan gjøre hva de vil!

Vel ikke legg skylden på russ, men på idiotene som gjorde det! Bra du ikke løp, de dreit seg bare ut da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...