Gå til innhold

Hva synes DU om Russen?

Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Jeg synes at vi er flotte ungdommer i vår beste alder, som fortjener å finne på noe gøy sammen etter 12-13 års hard skolegang. Det er en flott tradisjon, som dessverre ser ut til å bli forsøkt brutt ned mer og mer for hvert år som går, i alle fall av skoleadministrasjoner.

Jeg kan ikke vente til dåpen neste torsdag... :)

(Ja, jeg vet vi begynner sent i Bergen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns de er litt artige jeg :wee: .

Er litt sprøtt her om dagen kom det rundt 15 russ til skolen vår og "invaderte"

deler av området. Vi var vel rundt 250 elever ute den dagen og rundt 200 løp rett mot inngangen og inn. De andre holdt seg litt mer rolig.

Er jo litt spøtt hvor redde folk er for å bli litt våt :hmm: .

Hadde vi stilt oss opp en stor rekke 4 mann dyp og mange flere bred, eller no sånt,

kunne jo alle bare løpt mot dem og drevet de på flykt :D .

De hadde vært en deilig føelse det :love: .

Lenke til kommentar
De er noen barnslige drittunger som bare vil drekka mer og få seg et ligg!

det er jo det russetiden går ut på...

Finnes grenser. Russen er helt grei med å begynne å ødelegge for andre og skremme barn, bite på beina osv går vel litt for langt.

De som er russ liker det, de som er eldre liker det ikke.

Lenke til kommentar

russen er ok, men synes folkene tar det litt for tungt, var russ for 2 år siden, , ble vel, noen venner av meg ble anmeldt 2 ganger, jeg ble vel anmeldt 1(ble trukket tilbake?), dette bare pga vann, virket veldig som om folk prøvde å ødelegge en ellers uskyldig liten spøk :dontgetit:

var også masse regler på skolen, som at det var ulovlig med vanngevær og vann, var nesten så det ble forbud mot russeklær også :cry:

synes folk som ikke er russ er slemmere mot russen enn det de fortjener.

men er dumt at det er ett fåtall som gjør hærverk og ødelegger...

det er ikke mange nei, men de somd driver med hærverk driver ofte mye med det, har nesten bare positive erfaringer med russen :D

Lenke til kommentar

Jeg er selv russ i år, og har hittil tenkt som så at årets russ nok er helt grei.

Men, i morges da jeg våknet, var russebilen min (som står ute i hagen min), blitt pepret med egg og mel i løpet av nattens mulm og mørke. Skikkelig guffent, og noe hersens drit å få vekk.

Så for alle dere som mener russen er snill og grei: Ikke alle, det er noen idioter der ute som ødelegger for alle.

Lenke til kommentar

Russ er kjempe gøy og fin tradisjon! Mange blir forvandlet av russedressen og tror de er helt gale og konger.. Det irriterer vettet av meg. En skal fortsatt være den samme, en skal feste ha det morro og fortsatt være seg selv!

De som iherdig jakter på knuter gidder jeg ikke kommentere en gang :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...