flodhest Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vår (Larvikrussen) Russelåt eier alle dere andres låt. Den er hvertfall ikke typisk "Dunk-dunk" musikk. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg hørte den i Skjellvika, og den går jo an, til tross for diverse nødrim og at den er litt så-som-så musikalsk. Den er uansett MYE bedre enn all dunkadunk-musikken som det spilles for mye av. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Sist jeg sjekka var musikk individuelt, så å diskutere musikk med to som har vide forskjeller, er som å sette en svært kristen og en ivrig islamist for å finne ut hvilken som er best. Edit: Poenget var at jeg tror de som spiller musikken, faktisk liker det de spiller. Endret 4. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg hørte den i Skjellvika, og den går jo an, til tross for diverse nødrim og at den er litt så-som-så musikalsk. Den er uansett MYE bedre enn all dunkadunk-musikken som det spilles for mye av. Jepp, igrunn enig med det du sier. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vår (Larvikrussen) Russelåt eier alle dere andres låt. Den er hvertfall ikke typisk "Dunk-dunk" musikk. Bedre enn alle hip-hop-låtene som blir laget! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ARgh, vi får sikkert From Paris to Berlin eller noe.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 De er noen barnslige drittunger som bare vil drekka mer og få seg et ligg! Vi snakker om russ her, russ som skal utforske og utfordre samfunnets grenser. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 De er noen barnslige drittunger som bare vil drekka mer og få seg et ligg! Vi snakker om russ her, russ som skal utforske og utfordre samfunnets grenser. Å hva er så utforskende med det? I tilfelle du ikke har lagt merke til det, så er det en god del unger som har blitt til i beruset tilstand. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ARgh, vi får sikkert From Paris to Berlin eller noe.. Pøøøøømpin 4 løøøøv! Men, bedre enn schnappi Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Syns russ er teit, de gjør teite ting, oppfører seg teit, ser teite ut: ditto= teit. Nei, men de har det sikkert jævlig artig Også er det jo litt bra at de som aldri har turt å slippe seg løs får smake seg frem. (ingenting er så morro som en drita full nerd ) Lenke til kommentar
espinos Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er mange idioter, blandt de som virkelig tar feiringen av skoleåret på alvor og måte;) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (ingenting er så morro som en drita full nerd ) Jeg kan nevne mange ting jeg. Av fulle folk, tror jeg det er få som er så lite morsomme som nerdene. Mine erfaringer med å se fulle nerder, er at de bare ser ufattelig dumme ut, og du får mer lyst til å banke, enn å le. Føler bare adrenalinet pumpe mellom alkoholen og blodet, og jeg får lyst til å slå. Hater fulle nerder. Spesielt de som prøver å stjele dama di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå