ekrane Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Installerte ei vannkjøling som jeg ikke fikk sirkulasjon i. -> PC'en piper (husker ikke helt hvilken type piping, men innbiller meg det var kontinuerlige korte pip) -> Jeg tenker at det ikke er noe stress i og med at jeg har overopphetingsbeskyttelse på pc'en -> Jeg prøver å få sirkulasjon i kjølinga, men etter ca 40 sekunder med piping og ingen sirkulasjon slår jeg den av. -> Jeg skrur på PC'en en gang til hvorpå sikringen i rommet går og alt av elektrisk selvfølgelig slår seg av -> Jeg slår på PC'en litt senere.. den slår seg på og av igjen i løpet av mindre enn et sekund. Dette skjer hver gang nå. Hvilken komponent har jeg ødelagt i min PC? Det skal nevnes at jeg sølte litt kjølevæske i kabinettet mens jeg installerte vannkjølinga, men ikke på no elektronikk såvidt jeg kunne se. Jeg kjørte pc'en uten skjerm og fikk ikke sett noen evt. feilmeldinger på skjermen. Kan det tenkes at CPU eller hovedkort har tatt dagen? Strømforsyning overbelastet? (har koblet fra dvd og cd-rom og en hd uten at det hjalp) Hovedkortet får strøm hele tiden i og med at det lyser en led-lampe på det (grønt) På forhånd mange takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå