Tumbleweed Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 mr. hetfield er turboneger fan også. gjør ikke tubonegro noe bedre det, gjør det? Hmmm, karer. Trodde det skulle gå an å kritisere vilt og uhemmet i denne tråden uten å måtte drive follow-ups...... T'Weed Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 men det er verd å nevne . har ikke noe spessielt forhold til turboneger selv, men jeg har gode assossiasjoner til noen av sangene deres så.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hammerfall. Urgh. Makan til søl.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hammerfall. Urgh. Makan til søl.. Korrekt..... Lite som er værre enn dem. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hammerfall. Urgh. Makan til søl.. Korrekt..... Lite som er værre enn dem. Ugh! Til og med Maiden må nok gi pass for den der! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Det er et ganske close call, vil jeg si. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) http://www.ebaumsworld.com/flash/growl.html Gir egentlig en god peikepinn på fantastisk god tekst. høhø Musikken syns eg derimot ikkje var så verst Edit: Og kem sa at Opeth var dårlig....skal faen finne ut kor du bur Endret 24. april 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Turboneger. Et band bestående av en høyst middelmådig vokalist med særdeles muggen intonasjon og engelskuttale. En gitarist som av komplett uforståelige grunner omtales som "gitarhelt", men som i høyden har lært seg de fleste bluesrock-triksa i Den Store Boken. Musikken? Tja.... kjedelig, kjedelig og kjedelig. Så selger de plater og konsertbilletter i hauger og spann pga en relativt smart image-ide. Sirkus. T'Weed ... Men som likevel holder strålende konserter. Evt. strålende sirkus-forestillinger. T'Weed Nettopp. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Et lit eutvalg søppel: The rasmus, nightwish og all annen finsk metall, alle avarter av techno produsert i nederland, kaisers orchestra & odd nordstuga, black metal, 50 cent, janni og onkel p, kurt, scooter, hammerfall og all annen svensk metall(kommer ikke på noen bra band i farten), ralph myers er jo jævlig dårlig......... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg hater også Kings of Convenience! Makan til lam og innholdsløs musikk skal man lete lenge etter. Kings of Kjedeligence! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Kings of Kjedeligence! Touché. Nydelig ordspill Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 http://www.ebaumsworld.com/flash/growl.html Gir egentlig en god peikepinn på fantastisk god tekst. høhø den var genial. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Turboneger. Et band bestående av en høyst middelmådig vokalist med særdeles muggen intonasjon og engelskuttale. En gitarist som av komplett uforståelige grunner omtales som "gitarhelt", men som i høyden har lært seg de fleste bluesrock-triksa i Den Store Boken. Musikken? Tja.... kjedelig, kjedelig og kjedelig. Så selger de plater og konsertbilletter i hauger og spann pga en relativt smart image-ide. Sirkus. T'Weed ... Men som likevel holder strålende konserter. Evt. strålende sirkus-forestillinger. T'Weed Nettopp. Det er vi enige om Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Kanskje som å banne i kirka dette, men har aldri fått sansen for A Perferct Circle.. Joda, det er noen enkeltsanger som skiller seg ut, og som jeg er blitt ganske glad i. Har alle platene deres, men det er da så.. kjedelig? Kanskje jeg ikke har skjønnt greia, vet ikke jeg. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 har du kjøpt alle platene uten at du liker de? eller har du bare gått lei av de..? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Fikk de anbefalt, og de var på nice price. Siste plata fikk jeg i bursdagsgave. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 aero^^: Kanskje du ikke har fått dem helt under huden? En del plater må spinne litt før man kan virkelig nyte dem. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Siste plata fikk jeg i bursdagsgave. Man kan få mye møkk til bursdag og jul ja Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Kom på flere band jeg ikke liker: -Iron Maiden -Guns'n Roses -Avantasia -Edguy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 aero^^: Kanskje du ikke har fått dem helt under huden? En del plater må spinne litt før man kan virkelig nyte dem. Mulig det. Jeg jobber med saken atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg