KimNK Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hoho, no får eg et par på nakken ihvertfall. Iron Maiden. Æææ! Kjeeedeliig! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Er ikke storfan av black metal / death metal sjangeren, mest på grunn av growle-vokalene som jeg ikke helt takler, og ofte mangel på gode melodier (etter min sans da) i sangene. Den mest ekstreme musikken jeg orker å høre på er i grunn Slayer, Susperia og In Flames. Der går grensa for min del. Blink 182 og Linkin Park er band jeg ikke takler. For mye pop, og irriterende vokaler (synes jeg). Ellers er rap noe jeg ikke har særlig sansen for, spesielt sånn "tung-beat" 50 cent / Snoop -rap (som Goophy også nevnte). Ellers listepop generelt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hoho, no får eg et par på nakken ihvertfall. Iron Maiden. Æææ! Kjeeedeliig! Støttes fullt ut. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hoho, no får eg et par på nakken ihvertfall. Iron Maiden. Æææ! Kjeeedeliig! Støttes fullt ut. Nemlig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Blink 182 og Linkin Park er band jeg ikke takler. For mye pop, og irriterende vokaler (synes jeg) ah, helt enig! linkin park er ikke like ille som blink, men de nærmer seg med stormskritt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hoho, no får eg et par på nakken ihvertfall. Iron Maiden. Æææ! Kjeeedeliig! Det finnes ikke noe kjedeligere eller mer ensformig enn Maiden. Overvurdert drittband med noen veldig få gode sanger. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Godt å sjå at eg har fleire med meg. Endret 24. april 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 You go girl! Smokie er et annet band om irriterer meg. Fysj. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg kan ikke fordra Iron Maiden. Lenke til kommentar
obotron Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ravi & DJ løv Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Turboneger. Et band bestående av en høyst middelmådig vokalist med særdeles muggen intonasjon og engelskuttale. En gitarist som av komplett uforståelige grunner omtales som "gitarhelt", men som i høyden har lært seg de fleste bluesrock-triksa i Den Store Boken. Musikken? Tja.... kjedelig, kjedelig og kjedelig. Så selger de plater og konsertbilletter i hauger og spann pga en relativt smart image-ide. Sirkus. T'Weed Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hoho, no får eg et par på nakken ihvertfall. Iron Maiden. Æææ! Kjeeedeliig! Støttes fullt ut. Nemlig! Jepp Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Iron Maiden er noe jeg ikke liker i det hele tatt! En av grunnene er fordi det er samme dritt år etter år fra de. Lamme tekster, freaky maskot og en annen ting er at de nesten ikke har noen fra det originale maiden der(er vell bare trommisen?) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 en annen ting er at de nesten ikke har noen fra det originale maiden der(er vell bare trommisen?) det er hvertfall ikke trommisen... bassist og gitarister altså 3/6 er fra orginale maiden. Turboneger. Et band bestående av en høyst middelmådig vokalist med særdeles muggen intonasjon og engelskuttale. En gitarist som av komplett uforståelige grunner omtales som "gitarhelt", men som i høyden har lært seg de fleste bluesrock-triksa i Den Store Boken. Musikken? Tja.... kjedelig, kjedelig og kjedelig. er enig i det. syntes tn er noe sturslig greier Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Turboneger. Et band bestående av en høyst middelmådig vokalist med særdeles muggen intonasjon og engelskuttale. En gitarist som av komplett uforståelige grunner omtales som "gitarhelt", men som i høyden har lært seg de fleste bluesrock-triksa i Den Store Boken. Musikken? Tja.... kjedelig, kjedelig og kjedelig. Så selger de plater og konsertbilletter i hauger og spann pga en relativt smart image-ide. Sirkus. T'Weed ... Men som likevel holder strålende konserter. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Turboneger. Et band bestående av en høyst middelmådig vokalist med særdeles muggen intonasjon og engelskuttale. En gitarist som av komplett uforståelige grunner omtales som "gitarhelt", men som i høyden har lært seg de fleste bluesrock-triksa i Den Store Boken. Musikken? Tja.... kjedelig, kjedelig og kjedelig. Så selger de plater og konsertbilletter i hauger og spann pga en relativt smart image-ide. Sirkus. T'Weed ... Men som likevel holder strålende konserter. Evt. strålende sirkus-forestillinger. T'Weed Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 mr. hetfield er turboneger fan også. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hoho, no får eg et par på nakken ihvertfall. Iron Maiden. Æææ! Kjeeedeliig! nah, hver sin musikksmak Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 mr. hetfield er turboneger fan også. gjør ikke tubonegro noe bedre det, gjør det? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 mr. hetfield er turboneger fan også. gjør ikke tubonegro noe bedre det, gjør det? absolutt ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg