Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kritiser bandet eller musikken

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Har lyst til å uttrykke min misnøye til Nightwish og Slipknot...Det blir rett og slett idiotisk...Slipknot har et meir tåpelig image enn Kiss.

Og koffor ser Nighwish karane ut som dei speler black metal? (Om noken har vore så uheldig og sett en musikkvideo av dette).

Ellers syns eg Mars Volta er oppskrytt....merk, eg seier ikkje at det er dårlig...men oppskrytt.

Prøvde meg på Strapping young lad også.....men _det_ gikk ikkje...kunne tenkt meg å sett teksten på noken av sangane btw....litt usikker på om dei fins.. :p

*rømme* :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg hater 50 cent :)

blir du med å hate gjengen hans og?

du vet, de som flyr rundt og er med i alle musikkvideoene, og han er med i deres. :thumbup:

edit: å/og... jalla...

jaja, seff. hater alle "gangser" rapperne. utrolig kvalmt når de skal vise frem dyre bilder og duppedingser i videoene sine.. og damene bare er til pynt. :sick:

Lenke til kommentar
FLott det ikke er noen som hater rock! ;)

Går vel ikke an det, vel? ;)

Liker ikke (les: hater) de der G-unit wannabe pimp taperne. :roll: Tragisk! Lage sang på sang på sang om hvor mye penger de har, og hvor mye bling bling de har på Hummer'ne sine...

Ellers så tåler jeg ikke det der Speedcore/Terrorcore/Deathcore greiene. Fæææælt... :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...