Gå til innhold

Kritiser bandet eller musikken


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Må bare si at jeg absolutt ikke er enig :)

Men det er bare min subjektive tanke da :)

Agree.

Og omgplz, kan folk være så snill å ikkje uttale seg om musikk dei ikkje har hørt på eingang?

Blir som om eg skulle ha uttalt meg om opera.

 

Støtter egentelig Zyklon i å stenge tråden. Blir berre krangling uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg liker ikke death/black metal. syntes det går for fort og er uforståelig. finner ikke noe rytme der i det hele tatt.

 

jeg liker ikke wannabemusikk som avril lavigne. kanskje mest fordi jeg ikke liker bertene som hører på det.

 

jeg liker ikke gangster-rap eller penge-rap. det blir bare en latterlig tekst på en noen ganger grei beat.

 

jeg liker stort sett ikke musikk som bare har vokal(kvinne) og piano, eller bare vokalen. spesielt ikke hvis det er skråling som hu dama som var på mtv for en stund siden. love... ettellerannet.

 

jeg liker ikke trance-hits som f.eks dina. det blir nesten som med penge-rapen: en superteit tekst på en stort sett kjedlig beat.

Lenke til kommentar

Det å kritisere andre sjangrer ser jeg ned på. En ekte musiker eller musikkelsker har respekt for alle sjangre. Jeg pleier alltid å si at jeg liker musikk som er BRA. Uavhengig av sjangrer. Først og fremst hører jeg mest på melodiøs musikk som Beatles og prog-rock fra tidlig 70-tallet, men kan også høre trance som goa og Infected Mushroom eller Schpongle.

 

Men danseband er jeg ikke særlig fan av (av opplagte grunner) på grunn av at jeg ikke danser sikkert. Samme grunn til at jeg ikke liker Dance og DJ-låter. :sick:

Lenke til kommentar
Okay da. Jeg synes Hendrix er oppskrytt. Stort sett pga en generasjon som kun har sett svære postere hvor han setter fyr på gitaren sin, og som ikke har hørt annet enn foxy lady.

Skjønner hva du vil fram til (tror jeg), men vil bare legge til at Hendrix er langt mer enn en god gitarist. Mye, mye god låtskrivning og arrangementer, spør du meg. :shrug:

Lenke til kommentar
Okay da. Jeg synes Hendrix er oppskrytt. Stort sett pga en generasjon som kun har sett svære postere hvor han setter fyr på gitaren sin, og som ikke har hørt annet enn foxy lady.

Skjønner hva du vil fram til (tror jeg), men vil bare legge til at Hendrix er langt mer enn en god gitarist. Mye, mye god låtskrivning og arrangementer, spør du meg. :shrug:

Jeg og synes Hendrix var en dyktig musiker og låtskriver, og han forandret uten tvil synet på den ensomme gitarhelten.

 

Det er noe med de som dør unge. Kultstatusen blir så urørbar hvis det høres forståelig ut :dontgetit:

 

Jeg synes han er oppskrytt, men dyktig.

Lenke til kommentar

Jeg er MØKK lei Iron Maiden, AC/DC og Metallica.

Musikken er kjedelig, og den er GAMMEL.

Ikke det at jeg har noe imot gammel musikk, men gammel musikk som er spilt 56789876567 ganger på fester jeg har vært på, gjør meg gal.

 

edit: Jeg liker egentlig for det meste musikk der man kan høre at folka kan spille, og lage musikk... Dyktige folk står det respekt av...

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...