Gå til innhold

Kritiser bandet eller musikken


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Tilogmed Iron Maiden.

nei. jeg skjønner ikke hvorfor den lille gjengen deres tror at guttene i maiden er dårlige på intrumentene sine. jeg tror ikke det er tilfeldig at de har blitt valgt som topp5 verdens beste musikere flere ganger gjennom 20år. kan opeth skryte av det samme?

 

IMO så blir det feil å si at Opeth er dårlige på instrumentens sine uansett hvordan du vrir på det

ja, og det er i dine ord.

jeg syntes ikke de spiller noe tess i det hele tatt.

 

Å herre jævla gud.

 

Her er det mine meninger. Med engang noen andre kritiserer noe du liker, blir du sur. Det er ikke bra. :nei:

 

Og hvorfor skriver du om den ''lille gjengen'' våres? Dette er skrivd av meg, på eget iniativ, ikke noen andres. Det er ikke min feil at de syntes det samme om bedritene bandet Maiden.

 

Det er kjent fakta at Opeth spiller godt på sine instrumenter. De spiller bra, og liker ikke du det, så gjør du ikke det. Du trenger ikke si at de ikke kan spille instrumentene sine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når man skal prate om god og dårlig musikk, så er det veldig kjedelig å se at dere alltid tar eksempler i heavyetal-sjangeren. Musikk har mye større bredde enn det, og det er å vise ignoranse for annen type musikk, med og hele tiden hevde at metall er det eneste, og der finner man alt det som er best i verden.

Damn straight! :thumbup:

Lenke til kommentar
Når man skal prate om god og dårlig musikk, så er det veldig kjedelig å se at dere alltid tar eksempler i heavyetal-sjangeren. Musikk har mye større bredde enn det, og det er å vise ignoranse for annen type musikk, med og hele tiden hevde at metall er det eneste, og der finner man alt det som er best i verden.

Har aldri sagt at metal er det eneste og det beste som finnes.

Ja, eksempelet var en metalsjanger, men det var faktisk den eg har hørt mye på i det siste? Skal eg si at eg hørte på noe annet enn det eg egentlig hørte på i det siste siden det eg tilfeldigvis hørte på var under metal sjangeren? Eg bruker deg eg hørte som eksempel. :shrug:

 

Det er kjent fakta at Opeth spiller godt på sine instrumenter.

Selvfølgelig spiller Opeth godt på instrumentene sine. Ellers hadde de kanskje ikke fått platekontrakt. Tviler sterkt på at Opeth spiller på utseende, som diverse andre artister. ;)

BULLSHIT!

opeth.jpg

Se! De er sexy så bare det! :p

 

 

On Topic:

Har eg utrykket hvor forferdelig Hammerfall er?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Med engang noen andre kritiserer noe du liker, blir du sur. Det er ikke bra.  :nei:

havis til et sted i denne tråden hvor jeg har blitt sur fordi den lille gjengen deres har hengt ut maiden da.

du snapper jo fullstendig fordi jeg kritiserer opeth og sier jeg har helt feil osv. så gir du utrykk for at alt du sier er riktig og det jeg sier er feil. det gir igjen utrykk for at du er en snørrhoven drittunge som ikke klarer å respektere at jeg ikke liker hvordan opeth spiller, og at jeg ikke syntes de klarer å utmerke seg musikalsk.

om jeg vil mene det og skriver det i en post hvor man skal kunne kritisere musikk uten å selv bli kritiser, må jeg få lov til det.

Selvfølgelig spiller Opeth godt på instrumentene sine. Ellers hadde de kanskje ikke fått platekontrakt.

mange av fjortispunk bandene er elendig på instrumentene sine, men har alike vel platekontrakt har de ikke?

Det er kjent fakta at Opeth spiller godt på sine instrumenter. De spiller bra, og liker ikke du det, så gjør du ikke det. Du trenger ikke si at de ikke kan spille instrumentene sine.

så hvis jeg ikke syntes de spille bra, så har jeg alike vel ikke lov å si det i denne tråden.

som sagt! du gir uttyrkk for å være enn snørrhoven drittunge.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
så hvis jeg ikke syntes de spille bra, så har jeg alike vel ikke lov å si det i denne tråden.

som sagt! du gir uttyrkk for å være enn snørrhoven drittunge.

Har ikke sagt dette. Du sier hva du vil om band og vi sier oss uenige og diskuterer det. Så utrolig uheldig det er. (at vi ikke mener det samme.)

Lenke til kommentar
så hvis jeg ikke syntes de spille bra, så har jeg alike vel ikke lov å si det i denne tråden.

som sagt! du gir uttyrkk for å være enn snørrhoven drittunge.

Har ikke sagt dette. Du sier hva du vil om band og vi sier oss uenige og diskuterer det. Så utrolig uheldig det er. (at vi ikke mener det samme.)

Har ikke sagt dette.

nei du sa ikke akkurat det.

du sa:

Du trenger ikke si at de ikke kan spille instrumentene sine

det betyr jo at om jeg ikke syntes at de spiller bra, så skal jeg alike vel ikke si det.

 

så hvorfor skal jeg ikke det hvis det er noe jeg mener?

Lenke til kommentar
det betyr jo at om jeg ikke syntes at de spiller bra, så skal jeg alike vel ikke si det.

 

så hvorfor skal jeg ikke det hvis det er noe jeg mener?

Det jeg sier er at de kan spille instrumentene sine, og men det mener ikke du. Du trenger ikke si at de ikke kan spille instrumentene sine, men heller si de spiller ikke bra.

Lenke til kommentar
Bare fordi du ikke liker måten Opeth spiller på så kan du ikke si de er DÅRLIGE på instrumentene sine. Innser du ikke det?

 

jeg kan si akkurat hva jeg vil. å jeg er like lite imponert med spillingen deres som jeg er med vokalen til britney.

innser du ikke det?

De kan spille, og få fram toner. - Ergo de kan spille.

 

Du er velkommen inn på #hw.backstage på undernet om du vil diskutere det yttligere.

Lenke til kommentar
De kan spille, og få fram toner. - Ergo de kan spille.

 

at de kan spille er da noe helt annet enn at jeg ikke er imponert av spillingen deres...

Du er velkommen inn på #hw.backstage på undernet om du vil diskutere det yttligere

beklager, men jeg ønsker meg ikke fiender, og vil derfor ikke vidreføre denne krangelen. mine siste ord i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...