Lungemannen Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 *Dunk* Oi, tror faktisk vi traff bunnen! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 anth og jeg har ikke samme musikksmak, det er i alle fall sikkert. Metallica er et band jeg aldri har likt, uvisst av hvilken grunn. Det er bare noe med dem som gjør at jeg ikke klarer å høre på dem. Ellers er jeg ikke så overbegeistret for danseband- og countrymusikk... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg er helt enig med deg angående Metalica Edit: Klissete brussøl-tastatur Endret 22. april 2005 av anth Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg forakter alt som har med DJs å gjøre (merk nic), de har faktisk ingen kreativitet til å lage egen musikk, så de må ta (stjele?) andres og mikse den. - D.J. Endret 22. april 2005 av DjSlayer Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Ser på denne tråden som unødvendig. MEN; Jeg hater black metal band med unødvendig dårlig produksjon.... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 rap er noe formølt dritt!! samme med dansemusikk! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 rap er noe formølt dritt!! samme med dansemusikk! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Altså, hva skjer med å bidra NOE mer i en tråd enn et smilefjes? Går jo ikke an å diskutere engang! Helt kurant at folk hater ting, jeg vil bare vite hvorfor og eventuelt om det kommer av uvitenhet, ignoranse og fordommer (som er tilfelle de fleste gangene) Endret 22. april 2005 av Kowalski Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg forakter alt som har med DJs å gjøre (merk nic), de har faktisk ingen kreativitet til å lage egen musikk, så de må ta (stjele?) andres og mikse den. - D.J. Relativt klart eksempel av uvitenhet, ignoranse og fordommer Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg hater black metal band med unødvendig dårlig produksjon.... Litt "røff" produksjon er sjarmerende hvis det passer inn vil eg si da, MEN aaalt for mange black metal band som rett og slett har DÅRLIG produksjon bare for å være tr00/kvlt er utrolig teit ja. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg hater black metal band med unødvendig dårlig produksjon.... Litt "røff" produksjon er sjarmerende hvis det passer inn vil eg si da, MEN aaalt for mange black metal band som rett og slett har DÅRLIG produksjon bare for å være tr00/kvlt er utrolig teit ja. Nåvel, dei fleste har vel så dårlig kvalitet på opptakta fordi dei ikkje har råd til meir. Et band som fortsatt er undergrunns har av og til litt begrensa å gå på. Dei fleste som har muligheit til det får spelt inn skikkelig. (Utenom Darkthrone =P) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Green Day (hatet er stoooort) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg hater også band som Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot. Ser du Tool som i samme gate som Nightwish, Dt og slipknot? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Kan Trance snart forbys? Takler ikke Trance, det er umulig å forestille seg frustrasjonen jeg føler på de fleste LAN, hva er det med denne pipende, uhøflige pariodieringen av musikk, det er SYKT! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 black metal er ikke noe stort!! alt de gjør er å rope som noen annen satanister!! hører jo ikke vha de sier!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 black metal er ikke noe stort!! alt de gjør er å rope som noen annen satanister!! hører jo ikke vha de sier!! Du går ikke glipp av noe. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Det er jo åpenbart at M.F. er en tungvekter innen musikk Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 black metal er ikke noe stort!! alt de gjør er å rope som noen annen satanister!! hører jo ikke vha de sier!! Må bare si at jeg absolutt ikke er enig Men det er bare min subjektive tanke da Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Steng denne møkkatråden plzkthx. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) hva om folk også opplyser om hvorfor de hater det de hater...? den musikken jeg hater hater jeg fordi folka som spiller/synger den oppfører seg som noen idioter for å få oppmerksomhet. De klarer liksom ikke å få nok oppmerksomhet med musikken... for de som ikke fikk det med seg så hater jeg: - rap/ r&b ect. - pubis punk, være seg blink 182, sum 41 osv. - techno (har egentlig ikke noe spessielt imot det, men jeg hører ikke noe på det, så..) Endret 22. april 2005 av andesam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg