Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kritiser bandet eller musikken

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, hva skjer med å bidra NOE mer i en tråd enn et smilefjes?

Går jo ikke an å diskutere engang!

Helt kurant at folk hater ting, jeg vil bare vite hvorfor og eventuelt om det kommer av uvitenhet, ignoranse og fordommer (som er tilfelle de fleste gangene)

Endret av Kowalski
Lenke til kommentar
Jeg hater black metal band med unødvendig dårlig produksjon....

Litt "røff" produksjon er sjarmerende hvis det passer inn vil eg si da, MEN aaalt for mange black metal band som rett og slett har DÅRLIG produksjon bare for å være tr00/kvlt er utrolig teit ja.

Lenke til kommentar
Jeg hater black metal band med unødvendig dårlig produksjon....

Litt "røff" produksjon er sjarmerende hvis det passer inn vil eg si da, MEN aaalt for mange black metal band som rett og slett har DÅRLIG produksjon bare for å være tr00/kvlt er utrolig teit ja.

Nåvel, dei fleste har vel så dårlig kvalitet på opptakta fordi dei ikkje har råd til meir. Et band som fortsatt er undergrunns har av og til litt begrensa å gå på. :p Dei fleste som har muligheit til det får spelt inn skikkelig. (Utenom Darkthrone =P)

Lenke til kommentar

hva om folk også opplyser om hvorfor de hater det de hater...?

den musikken jeg hater hater jeg fordi folka som spiller/synger den oppfører seg som noen idioter for å få oppmerksomhet. De klarer liksom ikke å få nok oppmerksomhet med musikken...

for de som ikke fikk det med seg så hater jeg:

- rap/ r&b ect.

- pubis punk, være seg blink 182, sum 41 osv.

- techno (har egentlig ikke noe spessielt imot det, men jeg hører ikke noe på det, så..)

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...