Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) har noen kritisert motorhead? ikke? fint! de har mye bra men de bandene jeg liker minst pga at de har blitt oppskrytt er dream theater og metallica. det er så mange som gnåler om at alle musikerne i d-t er verdens beste på sitt instrument, og det samme med metallica, selv om dette ikke er riktig. det er skremmende irriterende! men det som er verst er at noen på forumet ikke klarer å høre krittik av bandene sine uten å bli usaklige, eller bare slitsomme. hør hør folkens! edit: leif var her Endret 20. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 har noen kritisert motorhead?ikke? fint! de har mye bra men de bandene jeg liker minst pga at de har blitt oppskrytt er dream theater og metallica. det er så mange som gnåler om at alle musikerne i d-t er verdens beste på sitt instrument, og det samme med metallica, selv om dette ikke er riktig. det er skremmende irriterende! men det som er verst er at noen på forumet ikke klarer å høre krittik av bandene sine uten å bli usaklige, eller bare slitsomme. hør hør folkens! edit: leif var her Vel, nå har ikke jeg hørt noe av Dream Theater, så de skal jeg ikke si noe om! Men Metallica derimot! Metallica lager bra musikk, det mener i hvertfall jeg! Respekterer din mening også! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Men Metallica derimot! Metallica lager bra musikk, det mener i hvertfall jeg! ja, metallica har laget mye bra musikk i sin tid, og de er gode musikere, men å si at de er verdens beste, er å gå for langt. det var alt jeg mente Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 har noen kritisert motorhead?ikke? fint! de har mye bra men de bandene jeg liker minst pga at de har blitt oppskrytt er dream theater og metallica. det er så mange som gnåler om at alle musikerne i d-t er verdens beste på sitt instrument, og det samme med metallica, selv om dette ikke er riktig. det er skremmende irriterende! men det som er verst er at noen på forumet ikke klarer å høre krittik av bandene sine uten å bli usaklige, eller bare slitsomme. hør hør folkens! edit: leif var her Det er jo vanskelig å måle hvem som er "verdens beste" på et instrument, all den tid det alltid vil være en fullstendig subjektiv mening. Men du kan vel ikke si noe imot at gutta i Dream Theater er *meget* dyktige på det de gjør? Det tekniske nivået deres er hvertfall helt der oppe, så får man heller mene hva man vil om hva de bruker talentene sine på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Men du kan vel ikke si noe imot at gutta i Dream Theater er *meget* dyktige på det de gjør? det har jeg heller ikke gjort. de er alle meget dyktige, men de er ikke verdens beste. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Jeg vil tørre å si at ihvertfall trommisen i DT, Mike Portnoy, er verdens beste bak settet. Hvet ikke så mye om andre instrument.... Så hvordan definerer man verdens beste? Endret 20. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Må si jeg misliker Metallica, Iron Maiden, Guns n' Roses og Velvet Revolver. Usj. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Tror ikke du kan si at *sett inn* er verdens beste! Det finnes mange "verdens beste"! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg vil tørre å si at ihvertfall trommisen i DT, Mike Portnoy, er verdens beste bak settet. han er ikke det. vi skal ikke lengre enn til den gamle trommisen til dimmu, Nicholas Barker, for å finne en raskere, og enda bedre teknisk. trommisen i maiden er også grådig god, med tanke på at han nesten spiller like fort på basstromma med en pedal som andre gjør med to! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Tror ikke du kan si at *sett inn* er verdens beste! Det finnes mange "verdens beste"! visdom fra midnight_walker! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Enig med midnight_walker... Har ikke hørt noe av Nicholas Barker. Men han i Maiden er absolutt ikke så god som Mike! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Men han i Maiden er absolutt ikke så god som Mike! jeg syntes det. du syntes ikke det. ord mot ord. konklusjon: de spiller helt forsjellige musikk stiler. altså kan de ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Her skal vi bare kritiser bandet eller musikken, egentlig! Har jo andre tråder for beste og verste. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Her skal vi bare kritiser bandet eller musikken, egentlig! Har jo andre tråder for beste og verste. ja, beklager. ble litt ot Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Vel, det er vel andre som står mer for dette ot-greiene... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Okok, da sier vi at det ikke går ann å definere Verdens beste Og så slutter vi med offtopic On Topic: Noen som har kritisert KoRn eller POD? Syns de er bra band jeg Liker musikken til POD og trommene til KoRn har en eller annen funky lyd jeg ikke klarer å beskrive Øh...Kritisere var det visst...jaja Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Det som gjør en artist god har ikke noe som helst med teknikk eller om man spiller raskest, det handler om hvordan man greier å få frem et budskap i musikken. Også kalt sjelen i musikken. Dette har såsi mistet taket helt i de senere årene. Nå handler det ikke om følselsene i musikken lenger, det handler om penger. Ikke noe annet. Og de bandene som faktisk vil spille og synge om sine tanker osv slipper ikke opp på mainstream fordi alt det kommerse drukner alle forsøk på å gjøre noe annet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 @raziel014: Det er det beste innlegget jeg har lest her på lang tid! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Det som gjør en artist god har ikke noe som helst med teknikk eller om man spiller raskest, det handler om hvordan man greier å få frem et budskap i musikken.Også kalt sjelen i musikken. Dette har såsi mistet taket helt i de senere årene. Nå handler det ikke om følselsene i musikken lenger, det handler om penger. Ikke noe annet. Og de bandene som faktisk vil spille og synge om sine tanker osv slipper ikke opp på mainstream fordi alt det kommerse drukner alle forsøk på å gjøre noe annet. Nja. Syns du er litt generaliserende nå. Det finnes mellomting, er ikke bare tr00-undergroundmusikk og VG-lista. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Vil heller si at det er en generell mening for dagens musikk kontra det vi hadde før i tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg