Tumbleweed Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Pop er jo blitt en egen genre etterhvert... Forferdelig! Nei!? Når da? Trodde forøvrig man hadde litt bedre oppfinnsomhet enn å kritisere en hel genre. T'Weed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Pop er jo strengt tatt all musikk. Det som ikke er Pop, er den musikken svært få hører på. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Uansett, har sagt det før, og sier det igjen. Power Metal suger, uansett type. Suger ikke bare litt heller. Helt forferdelig er det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Med spesielt vekt på Hammerfall. EEK! Både ser og høyres ut som et køddeband imho. =/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Vel, i mine øyne så suger punk balle uansett. I mine øyne så er faktisk Busted et hippere og kulere band enn mange av de punkbandene som regnes som "ekte". Med "ekte punkband" mener du da punkband som er i dag sånn som lagwagon og nofx, eller mener du også gamle helter som Ramones og Iggy and the stooges? Hmm, godt spørsmål. Jeg synes forsåvidt at all punk (med forbehold om unntak når det kommer til band som er i en slags crossoversjanger, som f.eks At The Drive-In og Suicidal Tendencies) suger balle. Hører heller på Busted - Year 3000 enn f.eks The Ramones. =P Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Hva med Iggy Pop and The Stooges eller The Who? Ikke akkurat dårlig punk det... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Har dessverre ikke så mye til overs for de eller. Skal nevnes at Iggy Pop var festelig i The Crow 2. ;p Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Iggy er tøff han! men jeg er enig i at det er mye pop(hør: britney, madonna, backstreetboys, spicegirls osv) er elendig. jeg vet ikke om noe pop jeg mener er ekte musikk. men jeg skal ikke ta det store steget som midnight_walker gjorde og si: Er det noe jeg hater, så er det pop! selv om det stemmer ganske bra med min mening også. det eneste jeg syntes er værre enn pop((hør: britney, madonna, backstreetboys, spicegirls osv) er rap og spesielt gangstahrap(hør: 50cent, paperboys, nelly etc) grunnen er at de skriver så grufult dårlige tekster, og musikken er så grellt kjelidg! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Idiot og Lust for Life er kjempeplater... De påfølgende skivene derimot, er ikke særlig mye å ha på... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Har dessverre ikke så mye til overs for de eller. Skal nevnes at Iggy Pop var festelig i The Crow 2. ;p Ikke en The Clash-fan? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Ikke helt enig i at noe kan sjangerkategoriseres som popmusikk, men. Dagens rap er forøvrig helt på jordet; 50 Cent, The Game, D-12 osv er kun dårlige rollemodeller for ungdommen. Nei, gi meg tilbake den gode gamle hiphop'en. N.W.A, Public Enemy og Slick Rick - DET er bra musikk det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) N.W.A, Public Enemy og Slick Rick - DET er bra musikk det. det er bedere musikk i hvertfall er foresten jeg den eneste som avskyr idol? for noe grusomt søl! det eneste som kommer ut av det er stakkarer som får drømmene knust, for så å gi ut så dårlige plater at alle, bortsett fra jenter på 12år, vrir seg i smert når de hører sangene! edit: endra satt inn et komma Endret 20. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 jenter på 12år vrir seg i smerte Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 har jeg nevnt dido? uff, for noe drit! den gidder jeg ikke begrunne engang. det bare er så dårlig! Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 dido er grusomt ja. syntes heller ikke noe spesielt om N.W.A, Public Enemy og Slick Rick - DET er bra musikk det selv om de er bedre enn rapperne som lager "musikk" nå tildags. Ikke helt enig i at noe kan sjangerkategoriseres som popmusikk pop har blitt en sjanger, akkurat som metal, rock, jazz og blues. å si at et band som mange liker er pop, blir helt feil. hva blir da madonna og co, hvis de blir upopulære? eller hva er de popartistene som ikke klarer å dra den umusikalske analen sin in på vg listen? de er pop uansett, og derfor må pop kunne sies å være en sjanger. er foresten deilig å være tilbake igjen! noen som har savnet meg Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Må bare stille et spørsmål: er Cannibal Corpse seriøst? Og; har de skikkelige tekster i hele tatt, eller bare growler de som seg hør og bør? Sitter å hører på de nå. Ganske morsomt egentlig. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Aurgjelme: Velkommen tilbake, my fellow Manowar-fan! Endret 20. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Må bare stille et spørsmål:er Cannibal Corpse seriøst? ja, de er seriøse. husk at de er et av verdens største death meatl band! Aurgjelme: Velkommen tilbake, my fellow Manowar-fan! takk, takk! edit: leif Endret 20. mai 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Føler for å smelle litt mot Pagan's Mind. Jeg kjøpte plata Celestial Entrance for en god stund siden, og gikk for å høre på Celestial Calling nå for ikke SÅ lenge siden. Hjelpe meg, så kjedelig da. Mulig det er fordi jeg ikke er fan-to-da-bone, men jeg syns det ble vanskelig å skille mellom låtene etterhvert. Det er fint med band som har særpreg og en "formel", men det der var jo direkte latterlig. Ikke liker jeg stemmen til Nils K. Rue heller. Noen sider tilbake var det en som foretrakk Rue framfor LaBrie, jeg skjønner ikke hva du har røyka. Men men..deg om det. Å, jeg sto ved siden av Pagan's Jørn Viggo Lofstad på konsert nå nylig. Hehey. Jeg kunne tatt på en kjendis. Ooooo... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 noen som har savnet meg Niks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg