834HF42F242 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Og progmetal (med få unntak) er kun en stinkende avart av det vi kaller musikk. Fatter ikke at folk kan ha glede av denne monotone og melodiløse sjangeren. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Hadde du skrevet Power Metal så skulle jeg vært enig, men det der såret meg dypt. Og siden jeg er i det filosofiske hjørnet i dag: I disagree with what you say but will defend to my death your right to say it. ~ Voltaire Eller var det sånn det var? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Never argue with fools, they will only drag you down to their level, and beat you with experience. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Og progmetal (med få unntak) Mer enn ett par... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Power Metal hva er feil med power metal da Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Kjedelig, full av klisjeer, harry... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Nå fins det jo forskjellige typer power metal også da.. Vi har den typiske klisjeharrytullballtypen i Manowar og vi har den litt mer progressive typen i eksempelvis Kamelot. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Hahaha. Power Metal er eeeeeeeeelendig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 pop-punk.. Kan noen forklare meg Pop-punk? For de som ikke skjønner hva jeg mener med pop-punk er det altså den genren som ble "startet" eller i alle fall definert av Blink 182, som videre har utviklet seg i en mer og mer "boyband'ete" stil med Sum41 og videre opp i det skviptullet vi nå ser av tullete sossegutter i trange klær (Busted).. Punken har av en eller annen idiotisk grunn utvikla seg på en sådan måte.. kan noen forklare meg hvorfor? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Vel, i mine øyne så suger punk balle uansett. I mine øyne så er faktisk Busted et hippere og kulere band enn mange av de punkbandene som regnes som "ekte". Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 James LaBrie er da dyktig! Bare hør på han i sangen "The Spirit carries on"! Syns han synger veldig fint der jeg... Hva er galt? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Heino... BLÆH!!!! Heino er jo ale tiders! Jeg liker ikke boyband-musikk. Jeg syns det blir for komersielt og kvalmende. (av forskjellige grunner) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Nei, punk er heller ikke min greie. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Kom på at Triumph The Insult Comic Dog er 100% enig med meg. Now look how frickin cool those guys from the Strokes areTheir rifts are three times as old as my jokes are The white stripes guy, is that your wife or your sister Shouldn't you be playing country music mister. Hey Coldplay, maybe you should be Coldsore. Back when you were U2, I liked you so much more. Somehow your song yellow reminds me of pee I think that when it's over, it's a big relief to me Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Never argue with fools, they will only drag you down to their level, and beat you with experience. That's my line! Uansett, har sagt det før, og sier det igjen. Power Metal suger, uansett type. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Dobbelpost. Endret 20. mai 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Vel, i mine øyne så suger punk balle uansett. I mine øyne så er faktisk Busted et hippere og kulere band enn mange av de punkbandene som regnes som "ekte". Med "ekte punkband" mener du da punkband som er i dag sånn som lagwagon og nofx, eller mener du også gamle helter som Ramones og Iggy and the stooges? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Punk og metal er veldig akseptert av mange. Men hva med den grufulle musikken i filmen Grease? Det er døtte meg noe som suger blindtarm! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Punk og metal er veldig akseptert av mange.Men hva med den grufulle musikken i filmen Grease? Det er døtte meg noe som suger blindtarm! Det er jo pop! Er det noe jeg hater, så er det pop! Pop er jo blitt en egen genre etterhvert... Forferdelig! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 ja.. pop er jo untr00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg