Gå til innhold

Kritiser bandet eller musikken


834HF42F242

Anbefalte innlegg

En egen dedikert tråd hvor alle har lov å kritisere de banda eller den musikken du ikke liker, uten følger.

Minner en siste gang om topic for denne tråden, det er kort og greit og sitert over.

 

Det er IKKE hva en god gitarist er for noe. Det kan dere lage en egen tråd om hvis dere vil. Når en tråd blir rapportert flere ganger, ETTER at en moderator eller to har vært inne og sagt fra, så ligger den godt an til å bli stengt. Jeg ryddet opp her for bare et par timer siden, men nå er dere i gang igjen.

 

Det er sikkert flere ting som burde vært ryddet opp i her, men jeg gidder ikke å lese gjennom 25 sider for å finne dem. Så dere får holde dere til topic heretter. Dette er en siste advarsel før tråden stenges.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, la meg slå ned på alle de bandene jeg misliker:

 

The White Stripes: Grusomt! De kan hverken spille eller synge.

The Strokes: Bortskjemte pappagutter uten et eneste musikalsk ben i nesa

Iron Maiden: Gutta lager gode låter, men kan ikke spille de.

Beatles: Var sikkert råkult da mor og far var unge, men nå blir det rett og slett kjedelig.

Coldplay, Oasis, Keane osv: Huff, britisk gitarpop. Kjedeligere får man det ikke.

Guns & Roses: Axl kan ikke synge, Slash er oppskrytt. Dessuten ser de ut som (Les: er) narkotikavrak hele gjengen.

 

Ferdig med utblåsning #1.

Lenke til kommentar
Iron Maiden: Gutta lager gode låter, men kan ikke spille de.

de har stått som verdens beste musikere i følge guinness flere ganger ;)

bare måtte si det ;)

 

men jeg er enig i:

The White Stripes: Grusomt! De kan hverken spille eller synge.

The Strokes: Bortskjemte pappagutter uten et eneste musikalsk ben i nesa

Beatles: Var sikkert råkult da mor og far var unge, men nå blir det rett og slett kjedelig.

Coldplay, Oasis, Keane osv: Huff, britisk gitarpop. Kjedeligere får man det ikke.

 

edit: fixa quote

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Dream Theater ja, la meg få si en ting om de og.

 

Gutta er himla dyktige, bare synd at de fronter verdens VERSTE vokalist; James LaBrie. Han har en grusom falsettstemme som skjærer like mye i ørene som mixingen til Babygrinder. I tillegg så hører skinnbuksene hans hjemme i Melodi Grand Prix.

Lenke til kommentar
Dream Theater ja, la meg få si en ting om de og.

 

Gutta er himla dyktige, bare synd at de fronter verdens VERSTE vokalist; James LaBrie.  Han har en grusom falsettstemme som skjærer like mye i ørene som mixingen til Babygrinder. I tillegg så hører skinnbuksene hans hjemme i Melodi Grand Prix.

oi! overaska! vi er veldig enig om noe!

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Dream Theater ja, la meg få si en ting om de og.

 

Gutta er himla dyktige, bare synd at de fronter verdens VERSTE vokalist; James LaBrie. Han har en grusom falsettstemme som skjærer like mye i ørene som mixingen til Babygrinder. I tillegg så hører skinnbuksene hans hjemme i Melodi Grand Prix.

Hør, hør.

Lenke til kommentar

Dream Theater er teknisk dyktige, men litt stive på scenen. Man kan allikevel ikke påstå at James er verdens verste vokalist. Det vil jo gjøre til og med Sputnik bedre. Han er kanskje ingen god vokalist, men å kalle ham den verste, er smalt. Det finnes mer saklige måter å argumentere kritisk på.

 

Og LarsP:

capslock.jpg

Lenke til kommentar

Det har seg sånn at jeg sitter i rullestol og skriver via en liten slange som ligger fastklemt mellom ganen og tungen min. Noen skrivefeil og store bokstaver vil da komme naturlig flygende inn på den flimrende skjermen foran meg.

 

At folk tar meg på ordet når jeg sier at LaBrie er verdens verste vokalist får heller være deres problem. Jeg kan ikke sitte her i rullestole min å regne med at folk ikke viser litt skjønn når de leser de tidvis meget overdrevne setningene mine.

Lenke til kommentar
At folk tar meg på ordet når jeg sier at LaBrie er verdens verste vokalist får heller være deres problem. Jeg kan ikke sitte her i rullestole min å regne med at folk ikke viser litt skjønn når de leser de tidvis meget overdrevne setningene mine.

Med andre ord så er du ikke seriøs altså?

Lenke til kommentar
At folk tar meg på ordet når jeg sier at LaBrie er verdens verste vokalist får heller være deres problem. Jeg kan ikke sitte her i rullestole min å regne med at folk ikke viser litt skjønn når de leser de tidvis meget overdrevne setningene mine.

Med andre ord så er du ikke seriøs altså?

Med andre ord så overdrev jeg til de grader, noe jeg trodde var åpenlyst. Det finnes uhorvelig mange som synger dårligere enn LaBrie, MEN. Og det er et stort men; jeg synes at LaBrie er den desidert dårligste vokalisten innenfor progmetalsjangeren (Og nå snakker jeg om de allmenn kjente bandene, ikke kom med et polsk progband som setter en døvstum mann foran mikrofonen). Skal jeg høre på en god progmetalvokalist så ser jeg heller i retning av Nick D'Virgilio i Spock's Beard, Nils K. Rue i Pagan's Mind eller aller helst Daniel Gildenlow i Pain of Salvation.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Skal jeg høre på en god progmetalvokalist så ser jeg heller i retning av Nick D'Virgilio i Spock's Beard, Nils K. Rue i Pagan's Mind eller aller helst Daniel Gildenlow i Pain of Salvation.

:w00t:

 

Har alltid hatt problem med Smashing pumpkins...alle meiner at dette er en hitfactory, men eg har store problemer med å høyre at dette er hits...et par godlåter..thats it..:shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...