Juleniss1 Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Meshuggah ER de dyktigste i verden herlighet! nei de er ikke de beste, har aldrig vært de beste, og kommer aldrig ti lå bli de beste! musikerne blir ikke bedre til å spille bare fordi du liker dem. det blir som å påstå at britney er verdens beste musiker, med eneste grunnlag på at du/jeg/en eller annet liker henne. Definer "bra" ps. "Aldri" Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Beatles? hvorfor i h*****e suger de? seriøst... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Beatles?hvorfor i h*****e suger de? seriøst... ...og nå gjør du nøyaktig det Steffyboy venter på... T'Weed Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Jepp, men jeg vil gjerne ha et argument. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Denne tråden fungerer ikke lenger for poenget... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Beatles?hvorfor i h*****e suger de? seriøst... Latterlig musikk. Yellow Submarine? Seriøst... "Joda, her ser vi at Lennon virkelig var et lyrisk geni." Hvorfor må jeg like band bare fordi alle andre liker de? Folkens: tenk selv! Du må ikke like disse drittbandene fordi mamma og pappa liker de. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Har heller aldri hatt sansen for Beatles. Skjønner ikke hva som er så genialt med musikken de lagde. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg liker ikke første halvdel av Beatles-perioden. De laget skikkelig kjedelig pop og visemusikk beregnet på datidens barn og tenåringer. Så dette bandet kan deles i to. Det dårlige hestesugende Beatles, og det geniale Beatles. De var geniale da de ikke spilte for massen lenger. I am the Walrus, A day in the Life, Strawberry Fields, The Continuing Story of Bungalow Bill og Dear Prudence. Noen av av disse låtene er lite tilgjengelige for enkle hjerner dog. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Definer "bra" Den musikken jeg liker. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Helt enig! Har alltid brukt ordet "bra" innen musikken for det jeg selv liker godt. Dette er bra, sier man når man hiver på en skive man vil demonstrere for andre som ikke har hørt det... Så i dette tilfellet betyr ikke "bra" nøyaktig det samme som det definerte ordet i en ordbok. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg mente at bra musikk(objektivt sett) er musikk som jeg(TLZ) liker, det er fordi alt jeg sier er den fulle og objektive sannhet. ... (for å fjerne all tvil: dette inlegget er ironisk) Endret 19. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Noen av av disse låtene er lite tilgjengelige for enkle hjerner dog. ....å herre...... T'Weed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 min subjektive mening, T'Weed Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 min subjektive mening, T'Weed Vel, din subjektive mening suger. T'Weed Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Denne tråden fungerer ikke lenger for poenget... riktig. det er ikke meningen at folk skal forsvare bandene sine her, det er meningen at vi skal kunne kritisere de bandene vi ikke vil, uten at det skal bli noe mer komentert. Dessuten så leser som regel blader, og ikke internetsider. Hadde jeg hatt en scanner så skulle jeg gjerne pastet litt skrytestoff Bare sett deg ned og hør på "Neurotica" fra Chaosphere. Starten er rett og slett sinnsvak. hvis du ser over så sier jeg at jeg har Chaosphere albummet, med andre ord så har jeg hørt den sangen opp til flere ganger. Men alikevel så skjønner jeg, selv om jeg syntes bandet er konge bra at meshuggah ikke er best! Vel, din subjektive mening suger Endret 21. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Til slutt: Har aldri sagt at Meshuggah var det "beste" bandet. Jeg påstår kun at de er det mest tekniske bandet. Samspillet mellom medlemmene er unikt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Til slutt: Har aldri sagt at Meshuggah var det "beste" bandet. Jeg påstår kun at de er det mest tekniske bandet. Meshuggah er ikke: det beste bandet det beste bandet teknisk sett men meshuggah er: et fantastisk bra band med fantastisk gode musikere diskusjon avsluttet Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Til slutt: Har aldri sagt at Meshuggah var det "beste" bandet. Jeg påstår kun at de er det mest tekniske bandet. Meshuggah er ikke: det beste bandet det beste bandet teknisk sett men meshuggah er: et fantastisk bra band med fantastisk gode musikere diskusjon avsluttet Du må gjerne finne noen punkter som begrunner. Samspillet de har klarer vel egentlig ingen andre å lage. Så... Jeg lurer på hvorfor Meshuggah ikke er det mest tekniske som finnes. De bruker jo takter og rytmer ingen andre enn de klarer å samspille med. Kan du svare på det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) De bruker jo takter og rytmer ingen andre enn de klarer å samspille med. feil. du må nok begynne å¨høre på et videre spekter med musikk, gutten min! :!: Jeg lurer på hvorfor Meshuggah ikke er det mest tekniske som finnes. fordi det finnes folk som er bedre til å spille enn dem. enkelt og greit! edit: det er en stor skille mellom å være sinnsykt gode og å være best. det virker ikke som dere er klar over det. Endret 19. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg