Deadringer Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Dream Theater har nok noen av de beste teknisk sett nei, de har nok ikke det. ja de har noen veldig gode musikere, men ikke de beste. de beste musikerne teknisk sett, må vi nok dessverre over til jazz'ens verden for å finne. Det er ikke sant, trommisen deres, Joey Jordison er helt syk, jeg mener han er minst like god som Mike Portnoy. nei. han spiller fort, men det gjør han ikke fantastisk god! da vil verdens death og black metal musikere automatisk bli best, og slik er det jo ikke. Gitaristen deres, Dj'en og bassisten er også i en egen klasse ja, men den klassen er langt under de beste. slipknot er og blir musikk for tenorings rebeller som ikke tør å turne skikklig. Uansett, man trenger ikke være superflink teknisk for å lage god musikk, se fks på gitaristen i System of a Down enig. det er bare en fordel, men langt fra nødvedig! Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 slipknot er og blir musikk for tenorings rebeller som ikke tør å turne skikklig. Jeg, som mange andre, opplevde faktisk Slipknots siste som en svært bra plate, sett i forhold til den katastrofen som var forventet. Ingen creme brulée, men neimen ikke langt i fra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Headcleaver: Huff huff huff. Jeg tør påstå at Slipknots Volum 3: The Subliminal Verses var en årets beste plater det året den kom ut. Verdens beste musikere finner man i et svensk band som heter Meshuggah. Ingen over, ingen ved siden av. \m/ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Verdens beste musikere finner man i et svensk band som heter Meshuggah. Ingen over, ingen ved siden av. \m/ Så sant! SÅ SANT! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg tør påstå at Slipknots Volum 3: The Subliminal Verses var en årets beste plater det året den kom ut. jeg sier seffølgelig ikke at alle albummene deres er slik, men jeg tviler på at det er mange over 24 som hører på slipkont. Verdens beste musikere finner man i et svensk band som heter Meshuggah. Ingen over, ingen ved siden av nei. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Ingen over 24 som hører på Rammstein!! omg! LOLzOR! (ja, det var en smule usakelig, akkurat like sakelig som din kommentar om Slipknot) Tar du poenget? Forøvrig så er nok Meshuggah en av desidert beste musikerne i verden både teknisk og ikke minst på å komponere god musikk. Endret 18. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Ingen over 24 som hører på Rammstein!! omg! LOLzOR! jeg sa ikke ingen, jeg sa at jeg tviler på at det er mange. det står jeg ved også. Forøvrig så er nok Meshuggah en av desidert beste musikerne i verden både teknisk og ikke minst på å komponere god musikk. hvis du syntes det må dere begynne å høre på litt annet enn bare metal. det finnes mange musikere der ute som er bedre enn de i meshuggah både teknisk og til å komponere. tlz - jeg er ikke interisert i å krangel med deg nå. edit: endret litt Endret 18. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Regner med at du tror at Meshuggah er helt vanlig heavy metal? Siden du sier at det er jazz som har de flinkeste musikerene så kan eg nevne at musikken deres er sterkt preget av eksperimentelle jazzrytmer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Regner med at du tror at Meshuggah er helt vanlig heavy metal? jeg har hørt Meshuggah flere ganger, har Destroy Erase Improve og Chaosphere. så jeg vet nok hva jeg snakker om. de er dyktige musikere, men å kalle de verdens bester, er like feil som å si at madonna er like fin nå, som hu var for 10år siden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Meshuggah ER de dyktigste i verden. EOD! Og poenget ditt med Madonna var? Hun er like stygg som hun alltid har vært. Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 misliker all musikk uten groove dvs all metallica. hvorfor kunne ikke trommisen dø istedet for bassisten, så hadde det kanskje vært mulig å lytte til dem uten å rykke og nappe som en duracell kanin med syrenivå godt under det anbefalte.. og mens vi nå er igang: u2.. det eneste som er bra med u2 er bonos låter. resten suger sur pesselurskolt. hvor lenge har dere spilt nå? 20 år? 25år? og enda har dere ikke lært å spille! må bare svinge innom the cure også.. robert smith spiller på daisy rock gitarer.. heh.. slagordet deres er (treffende nok) gitar for girls.. nuff said :!: MrM Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Hva er galt med The Cure? The Cure klarer å lage noe særegent og Rober Smith har en utrolig bra måte å synge på. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Forøvrig så er nok Meshuggah en av desidert beste musikerne i verden både teknisk og ikke minst på å komponere god musikk. Har du harde fakta? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Harde fakta sier du? And then came Meshuggah, and they were the best. Endret 19. mai 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Meshuggah ER de dyktigste i verden herlighet! nei de er ikke de beste, har aldri vært de beste, og kommer aldri ti lå bli de beste! musikerne blir ikke bedre til å spille bare fordi du liker dem. det blir som å påstå at britney er verdens beste musiker, med eneste grunnlag på at du/jeg/en eller annet liker henne. ps: bibelen er så full at tull og løyn, at det er kronidiotisk og prøve å "bruke" det som et argument edit: ps. "Aldri" Endret 19. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Ok, jeg og musikkpressen tar feil. Iron Maiden er best!11oneone Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Ok, jeg og musikkpressen tar feil. jeg har aldrig påstått at iron maiden har verdens beste musikere jeg. men siden du begynner å slenge slikt ut av deg, må virklig argumentene dine for meshuggah være enten veldig dårlige eller veldig få hvis det er du og musikkpressen-finn noe på nettet fra "musikkpressen" hvor det står at meshuggah har de beste musikerne da. edit: leif Endret 19. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Basically every member within the band has had a mini chip planted into his brain in order to perform these freaky songs Dessuten så leser som regel blader, og ikke internetsider. Hadde jeg hatt en scanner så skulle jeg gjerne pastet litt skrytestoff. Bare sett deg ned og hør på "Neurotica" fra Chaosphere. Starten er rett og slett sinnsvak. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Merkelig at ikke alle klarer å se bandet sitt bli kritisert i denne tråden? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Pink Floyd, The Mars Volta, Opeth, Maiden, Kiss, AC/DC, Beatles Meshuggah og Metallica SUGER HEST. *sette seg i godstolen med popkorn og vente på flaming* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg