StupidNick Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Dream Theater er oppskrytt og overpompøst møkk. Hva!? Dream Theater har en av verdens beste trommeslagere - Mike Portnoy. -Ikke oppskrytt. Jeg synes nigtwish er et "band" som lager crappy musikk (litt sånn yes kopi). Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 flodhest: Hvordan kan du si at det er bedre å si at det er sånn da. Du burde faen meg skrevet du MENER det! ..... Altså, selvfølgelig mener folk det de skriver! Du har nok ikke helt skjønt hva jeg mener. Men, samme det. Bare noe jeg hang meg opp i. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Det er bedre om du sier "Jeg synes....". Ditt utsagn er ikke noe slags "fasit" på hva Dream Theater er. Les første innlegg! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg synes nigtwish er et "band" som lager crappy musikk (litt sånn yes kopi). Hat NW alt du vil, men Yes kopi er da ikke... Ligner ikke en gang... Yes er jo helt forskjellig musikk. Endret 22. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Ja, det var kanskje litt å ta i, men nightwish suger... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg kan lett slenge meg på DT-hatbølgen, men det blir litt for enkelt. Personlig misliker jeg for tiden Rilo Kiley, Antony & The Johnsons, Bloc Party og Kaiser Chiefs. Felles for alle er at kjipingene kommer i horder for å sjekke ut navnene, og stoler blindt på hva pressen skriver uten selv å gi det så mye ettertanke. Ellers har jeg aldri forstått hva folk ser i Kent. Maken til middelmådig emopop skal man lete langt etter! (vel, egentlig ikke.. bare se til England) Det samme gjelder Travis. Hvorfor kjøper man ikke Spring Hill Fair eller Before Hollywood av The Go-Betweens i stedet for noen av Travis-skivene? Fordommer, både positive og negative, påvirker oss alle så vanvittig mye når det gjelder musikk at det er helt skummelt. Og forresten: Jeg aksepterer ikke kritikk mot Alice Cooper fra folk som ikke har hørt Love It To Death flere ganger. Det er sørgelig mange som kun forbinder Cooper med Poison, og som dermed ikke innser hvor fantastisk bra punkrock mannen lagde på syttitallet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg klarer ikke Guns'n'roses. Fy flate for noe skrot i mine ører. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg hater Gåte, og alt mediestyret som hevder at bandet er nyskapende innen sjangeren.! Godt å få det ut Synes også Bertine Setlitz (eller hvordan det staves) er bortimot blottet for reelt talent. Ikke alltid slik at et kjent tv-fjes borger for kvalitet, hverken innen lyrikk eller musikk.. Det tror jeg var alt........ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Det tror jeg var alt........ Få det ut nå, TAAB! Det kan ikke ha vært alt! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Pink Floyd, huhu </flame> Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Det er jo kanskje litt mer spenstig om dere forklarer ørlite mer om hvor hatet kommer fra, slik at vi andre kan se om dere snakker ut av ræva eller om dere faktisk har kunnskaper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Her er det mye dritt: http://lista.vg.no/ Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg elsker forresten Sonic Youth, men denne synes jeg var morsom: Sonic youth wank more than a bus load of pubescent epileptics boys who have had their hands super glued to their dicks and not given medication for 2 weeks Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) liker ikke listepopp (skjønner?) listepopp=vg lista! og spessielt liker jeg ikke O-ZONE drit mussik fenger meg ikke e det hele tatt!! edit: bra tråd anth!! Endret 22. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg klarer ikke Guns'n'roses. Fy flate for noe skrot i mine ører. Enig med den, ja. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg kan også føye til at jeg hater sjangrene Rap. Country, folkemusikk (sånn med trekkspill) og Eletronica. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Det tror jeg var alt........ Få det ut nå, TAAB! Det kan ikke ha vært alt! Okay da. Jeg synes Hendrix er oppskrytt. Stort sett pga en generasjon som kun har sett svære postere hvor han setter fyr på gitaren sin, og som ikke har hørt annet enn foxy lady. Det er jo klart mannen er gitargud! /Løper som et helvete........ Endret 22. april 2005 av TAAB Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Hendrix er ikke noe jeg kjøper, men han er forlengst kronet som gitarGud, og har min fulle respekt. *Ser en skokk med sinte 50-åringer som kommer løpende mot TAAB* Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Surferosa= Noen enige? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Nja. Surferosa har aldri plaget med så mye som Rammstein og Nightwish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg