Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kritiser bandet eller musikken

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan lett slenge meg på DT-hatbølgen, men det blir litt for enkelt.

Personlig misliker jeg for tiden Rilo Kiley, Antony & The Johnsons, Bloc Party og Kaiser Chiefs. Felles for alle er at kjipingene kommer i horder for å sjekke ut navnene, og stoler blindt på hva pressen skriver uten selv å gi det så mye ettertanke.

Ellers har jeg aldri forstått hva folk ser i Kent. Maken til middelmådig emopop skal man lete langt etter! (vel, egentlig ikke.. bare se til England)

Det samme gjelder Travis. Hvorfor kjøper man ikke Spring Hill Fair eller Before Hollywood av The Go-Betweens i stedet for noen av Travis-skivene?

Fordommer, både positive og negative, påvirker oss alle så vanvittig mye når det gjelder musikk at det er helt skummelt.

Og forresten: Jeg aksepterer ikke kritikk mot Alice Cooper fra folk som ikke har hørt Love It To Death flere ganger. Det er sørgelig mange som kun forbinder Cooper med Poison, og som dermed ikke innser hvor fantastisk bra punkrock mannen lagde på syttitallet.

Lenke til kommentar

Jeg hater Gåte, og alt mediestyret som hevder at bandet er nyskapende innen sjangeren.!

Godt å få det ut :mrgreen:

Synes også Bertine Setlitz (eller hvordan det staves) er bortimot blottet for reelt talent. Ikke alltid slik at et kjent tv-fjes borger for kvalitet, hverken innen lyrikk eller musikk..

Det tror jeg var alt........

Lenke til kommentar
Det tror jeg var alt........

Få det ut nå, TAAB! Det kan ikke ha vært alt! :p

Okay da. Jeg synes Hendrix er oppskrytt. Stort sett pga en generasjon som kun har sett svære postere hvor han setter fyr på gitaren sin, og som ikke har hørt annet enn foxy lady.

Det er jo klart mannen er gitargud! :dontgetit:

/Løper som et helvete........

Endret av TAAB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...