Berdiin Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jeg kan også føye til at jeg hater sjangrene Rap. Country, folkemusikk (sånn med trekkspill) og Eletronica. Du er en god fyr du!! La oss ikke diskutere. La meg postulere. 1: AC/DC og Maiden er verdens navle, musikkens navle, og kan ikke sammenlignes med noe annet. Alt annet blir smuss. 2: Rock er den eneste fullgode sjangeren. Endret 3. mai 2005 av Berdiin Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Fullgod for noen ja. Men rock er også et veldig vidt begrep... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg liker ikke band som green day, sum 41, blink 182 osv. Synes også at Dream Theater og Nightwish er litt for pompøst Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Må si at jeg sterkt misliker Power Metal band som har Helloween som forbilde, snakker da om f.eks HammerFall Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg hater også band som Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot. omg, sier du sånn så hater jeg deg!!=) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg hater også band som Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot. omg, sier du sånn så hater jeg deg!!=) jeg også. man kan ikke si at man hater de bandene (uten en_god_begrunnelse) og fremdeles kalle seg musikkintressert. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Og sånn btw, så misliker jeg alt som har med Fred Durst å gjøre (foruten om Staind).. Og jeg liker ei HIM heller.. Love metal med stønning. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg hater også band som Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot. omg, sier du sånn så hater jeg deg!!=) jeg også. man kan ikke si at man hater de bandene (uten en_god_begrunnelse) og fremdeles kalle seg musikkintressert. Jo. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Usk ja, HIM er skikkelig love-dritt. Det blir nesten for appelerende på en måte som gjør at alle fjortis-jenter faller for det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jeg hater også band som Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot. omg, sier du sånn så hater jeg deg!!=) jeg også. Mange av bandene som var nevnt der er mine definetive favoritt band, men herregud... dette blir for dumt. Eg er uenig med ham, men eg hater ham ikke fordi han har forskjellig musikksmak, det blir svært idiotisk. Endret 4. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 var litt ironisk ment da... fikk kanskje ikke det frem bra nok... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Har åpnet meg for Dream Theater, så den trekker jeg tilbake. "Hate" var nok et feil uttrykk å bruke. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Way to go. Fikk du forresten pm fra meg? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, tar kontakt senere om det Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ohh, we have a new hw couple... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Nytt hat: Gorgoroth Har ikke noe til overs for band som legger for mye vekt på imaget. Endret 5. mai 2005 av FrenChie Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hater: Punk, Skater-musikk, Folkemusikk, Opera, Boybands, Nr.1 på topp20. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Liker ikke Dream Theater. *løpe bort* Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg hater også band som Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot. omg, sier du sånn så hater jeg deg!!=) jeg også. Mange av bandene som var nevnt der er mine definetive favoritt band, men herregud... dette blir for dumt. Eg er uenig med ham, men eg hater ham ikke fordi han har forskjellig musikksmak, det blir svært idiotisk. Hehe TLZ? Disse bandene som Anth nevner er jo ikke akkurat veldig like da. Nightwish og Slipknot er jo helt forskjellig. Blir mer som å si "Jeg hater musikk som opera og boy-band" Og jeg liker Slipknot veldig godt. De har et kult image og musikk som bare tar deg på en måte. Egentlig liker jeg musikk som høres ekte ut. Altså ikke produsert av noen. Derfor liker jeg Motorpsycho. De har masse masse talent og har kunnet vært rike i årevis, men de lager ikke kommerse hit-låter fordi de vil være ekte musikere. You got to love it! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hehe TLZ? Disse bandene som Anth nevner er jo ikke akkurat veldig like da. Nightwish og Slipknot er jo helt forskjellig. Blir mer som å si "Jeg hater musikk som opera og boy-band" Er enig, men alle bandene som er nevnt er jo i metalsjangeren de. Det eg syntes var dumt var at han ikke skulle få lov å si at han mislikte band... greit nok å si at du er uenig i noen, men å si at de er teite, osv.. fordi de ikke liker det samme blir teit. Forøvrig så er eg både uenig og enig angående Slipknot, på platene før Vol3 så hadde det en sinnsykt elendig produsent spør du meg. Han gav dem fks. ikke lov til å ha gitarsoloer i det hele tatt. Slikt blir det selvfølgelig ikke så god musikk av... men så fort som de fikk legendariske Rick Rubin som produsent så kom jo mesterverket Vol3. Endret 5. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg