Gå til innhold

Kritiser bandet eller musikken


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Jeg kan også føye til at jeg hater sjangrene Rap. Country, folkemusikk (sånn med trekkspill) og Eletronica.

Du er en god fyr du!!

 

La oss ikke diskutere. La meg postulere.

 

1: AC/DC og Maiden er verdens navle, musikkens navle, og kan ikke sammenlignes med noe annet. Alt annet blir smuss.

 

2: Rock er den eneste fullgode sjangeren.

 

:innocent:

Endret av Berdiin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater også band som Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot.

omg, sier du sånn så hater jeg deg!!=)

jeg også.

Mange av bandene som var nevnt der er mine definetive favoritt band, men herregud... dette blir for dumt. :nei:

 

Eg er uenig med ham, men eg hater ham ikke fordi han har forskjellig musikksmak, det blir svært idiotisk.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg hater også band som Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot.

omg, sier du sånn så hater jeg deg!!=)

jeg også.

Mange av bandene som var nevnt der er mine definetive favoritt band, men herregud... dette blir for dumt. :nei:

 

Eg er uenig med ham, men eg hater ham ikke fordi han har forskjellig musikksmak, det blir svært idiotisk.

Hehe TLZ? Disse bandene som Anth nevner er jo ikke akkurat veldig like da.

Nightwish og Slipknot er jo helt forskjellig.

Blir mer som å si "Jeg hater musikk som opera og boy-band"

 

Og jeg liker Slipknot veldig godt. De har et kult image og musikk som bare tar deg på en måte. Egentlig liker jeg musikk som høres ekte ut. Altså ikke produsert av noen.

Derfor liker jeg Motorpsycho. De har masse masse talent og har kunnet vært rike i årevis, men de lager ikke kommerse hit-låter fordi de vil være ekte musikere.

 

You got to love it! :yes:

Lenke til kommentar

Hehe TLZ? Disse bandene som Anth nevner er jo ikke akkurat veldig like da.

Nightwish og Slipknot er jo helt forskjellig.

Blir mer som å si "Jeg hater musikk som opera og boy-band"

Er enig, men alle bandene som er nevnt er jo i metalsjangeren de. Det eg syntes var dumt var at han ikke skulle få lov å si at han mislikte band... greit nok å si at du er uenig i noen, men å si at de er teite, osv.. fordi de ikke liker det samme blir teit.

 

Forøvrig så er eg både uenig og enig angående Slipknot, på platene før Vol3 så hadde det en sinnsykt elendig produsent spør du meg. Han gav dem fks. ikke lov til å ha gitarsoloer i det hele tatt. Slikt blir det selvfølgelig ikke så god musikk av... men så fort som de fikk legendariske Rick Rubin som produsent så kom jo mesterverket Vol3. :love:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...