Jonki Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) oppdaterer lista mi jeg alt mulig listepop rap/hip hop trance,dance, technopikk og alt det pisset der hjernevaskmusikk (tok litt hardt i der, ergo, generalisering) når det gjelder band/musikere Peaches, britney spears, Christina aguilera, 50 cent, blink 182, good charlotte, nightwish, eminem, bjørk, pink floyd, guns'n'roses, evanencens (eller hva faen det skrives), opeth, him, span, franz ferdinand, white stripes, slipknot, linking park, limp bizkit, nickelback, edit : oppdaterer lista Endret 1. mai 2005 av Jonki Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) kristent/hjernevaskmusikk Mener du Salmer, gospel og den slags eller bare musikk som har snev av kristendom i lyrikken? Endret 30. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 oppdaterer lista mi jeg alt mulig listepop rap/hip hop trance,dance, technopikk og alt det pisset der kristent/hjernevaskmusikk når det gjelder band/musikere Peaches, britney spears, Christina aguilera, 50 cent, blink 182, good charlotte, nightwish, eminem, bjørk, pink floyd, guns'n'roses, evanencens (eller hva faen det skrives), opeth, him, span, franz ferdinand, white stripes, slipknot, Ta vekk Opeth og Pink Floyd, så er det genialt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Slipknot er så definitivt på mi hatliste òg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 kristent/hjernevaskmusikk Mener du Salmer, gospel og den slags eller bare musikk som har snev av kristendom i lyrikken? De fleste kristne sanger handler vel egentlig ikke om å omvende folk til kristendommen, men heller om Gud, Jesus eller diverse hendelser fra Bibelen? Tror ikke det er så mange sanger med "subliminal texts" med hjernevaskagenda. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) kristent/hjernevaskmusikk Mener du Salmer, gospel og den slags eller bare musikk som har snev av kristendom i lyrikken? tok kanskje litt hard i der :-/ Endret 1. mai 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 bjørk pink floyd Hørt alt av begge to? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 bjørk pink floyd Hørt alt av begge to? Trenger ikke høre hver eneste sang for å kunne gjøre opp en mening om en artist eller et band. Det er faktisk ikke alle som er like glad i Pink Floyd som meg og deg, og at mange syns Björk er for sær overrasker meg ikke. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 bjørk pink floyd Hørt alt av begge to? Trenger ikke høre hver eneste sang for å kunne gjøre opp en mening om en artist eller et band. Det er faktisk ikke alle som er like glad i Pink Floyd som meg og deg, og at mange syns Björk er for sær overrasker meg ikke. Nei, men begge har levert forskjellige stiler fra plate til plate, derfor lurer jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 oppdaterer lista mi jeg alt mulig listepop rap/hip hop trance,dance, technopikk og alt det pisset der kristent/hjernevaskmusikk når det gjelder band/musikere Peaches, britney spears, Christina aguilera, 50 cent, blink 182, good charlotte, nightwish, eminem, bjørk, pink floyd, guns'n'roses, evanencens (eller hva faen det skrives), opeth, him, span, franz ferdinand, white stripes, slipknot, Ta vekk Opeth og Pink Floyd, så er det genialt. Helt enig. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Danzel - Pump it Up Likte den ikke i fylla engang. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 ...og at mange syns Björk er for sær overrasker meg ikke. Ellers missliker jeg og sterkt rap - artister, som 50 cent, eminem, med flere. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Danzel - Pump it Up Likte den ikke i fylla engang. Den er dårlig ja! Spiller den i gymen hver gang omtrent på skolen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Sier det igjen om Pink Floyd. Det er egentlig tre forskjellige band. Det første heter Pre-Dark Side, det andre heter Pre-The Wall, og det tredje heter Nye Pink Floyd. De som alltid har avvist bandet, og egentlig ikke tenkt så mye over akkurat det, er de som ufrivillig har hørt et par sanger av "Nye Pink Floyd". Disse folka er ikke interessert i bandet, og kommer aldri til å stifte mer bekjentskap til Pink Floyd enn "det nye og kommerse bandet". De som liker å grave litt i musikkhistorien kan godt like Pre-The Wall, fordi lyden og låtene er helt annerledes det som er kjent og som spilles på radio. De som elsker prog og annen hard rock fra tidenes morgen, vil finne Pre-Dar Side ganske så interessant. Her har vi et til tider ganske hardt band som spiller og eksperimenterer på bølger helt ulikt dagens kjente hiter. De som har hørt noe, eller det meste, men som ikke liker bandet, må gjerne få kritisere dem så mye de vil. Men de andre som kun har hørt "Another Brick in the wall part 2", bør kanskje heller si "Jeg tror ikke Pink Floyd er noe for meg", enn å regelrett gå ut å si hvor mye bandet stinker. Det blir feil... Men jeg er helt enig i at de godt kjente sangene av Pink Floyd er relativt dårlige. *Dette er min mening, og jeg sier ikke at det skal være sånn. Kun min måte å skrive på* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Usher, en blek (oh, the irony) versjon av Michael Jackson. Foretrekker Justin Timberlake av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) anth: Ahh! Støtter deg (ikke helt fulstendig) på denne. Blir irritert når folk eg kjenner sier at Pink Floyd suger etter å ha hørt "Another Brick in the wall part 2". Bra inlegg! Endret 1. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Nevertheless.. "Another Brick In The Wall Part II" stinker hestedroppings. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 The Wall blir av mange kalt tidenes tema-album og er genierklært verden over. Jeg gnir meg i hendene over å få ha alt det gamle materialet deres i fred. Det mest idiotiske jeg ser er f.eks. intervjuer av kjente artister som setter tommelen opp for The Wall. Jeg tror at ekte fans ikke setter The Wall høyest, fordi den massekommerse suksessen The Wall var, forandret både bandet og musikken. I tillegg hørte plutselig alle på bandet, og sangen "Another Brick In The Wall Part 2" ble spilt på diskoteker. Filmen ble også brakande populær. Pink Floyd var blitt Pop-musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg