Gå til innhold

Kritiser bandet eller musikken


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Selv om noen av dere ikke takler musikken hennes, er det kanskje noe feil med dere og ikke henne?

Latterlig. Så det er noe feil med en person som ikke liker Bjørk? Vil vel heller tørre å påstå at det er feil med en person som mener noe slikt.

 

 

 

Edit: man kan få ekstase av de latterligste ting når man har røyka.

 

;)

Hah! Dette går jo begge veier da. Det handler om defenisjon, ingenting annet. :)

Vi kan diskutere dette i all uendelighet om det ønskes, men vil mest sansynlig ikke komme fram til noe vittugt uansett. :)

 

Ps: Bare prøv å hør en låt av Bjørk som heter "joga"

Det er den låta som ble spilt på Roskilde! Og jeg kan si med sikkerhet at IKKE vil mislike den. Greit nok, Bjørk har en del surrealistiske temaer på platene sine, men denne låta høres mer ut som en "normal" låt! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå mistet jeg MASSE respekt for en del av dere! ;)

Du mister respekten for meg fordi jeg ikke liker den samme musikken som du gjør ? :)

 

Tviler ikke på at Bjørk er original, kreativ og flink i manges øyne. Det er bare musikken og imaget hennes jeg ikke liker overhodet.

Lenke til kommentar
Marilyn Manson har jo jeg glemt å nevne.

Han har èn bra låt! Nemlig "The Beautiful People" :cool: , men ellers liker jeg ikke Manson!!

Det er vel ikke Manson som egentlig har den er det det da? Manson skriver jo ikke noe selv. Det er ihvertfall grunnen til at jeg ikke liker han. Bare en stygg fyr med sminke som tror han er "ond" og slem.

Lenke til kommentar
Nå mistet jeg MASSE respekt for en del av dere!  ;)

Du mister respekten for meg fordi jeg ikke liker den samme musikken som du gjør ? :)

 

Tviler ikke på at Bjørk er original, kreativ og flink i manges øyne. Det er bare musikken og imaget hennes jeg ikke liker overhodet.

Nei, jeg mister selvfølgelig ikke respekt for deg fordi du ikke liker samme musikk som meg. Det blir bare for dumt. Jeg ble bare nermest sjokkert over at du ikke liker Bjørk. Jeg trodde de fleste gjør/gjorde det jeg! :!:

 

Når det gjelder imaget hennes så er hun jo en isdronning mer eller mindre. Man må også ha en viss sans for usaklig kunst i toner for å forstå all musikken hennes tror jeg.

Selv har jeg masse erfaring med King Crimson som bygger mye på dette og selvfølgelig Arne Nordheim! Som jeg har hørt en del på og som jeg også liker!

Ikke på grunn av den tradisjonelle musikken i den forstand, men kunsten bak tonene om du forstår. Det samme er det med Bjørk.

Lenke til kommentar
Nå mistet jeg MASSE respekt for en del av dere!  ;)

Du mister respekten for meg fordi jeg ikke liker den samme musikken som du gjør ? :)

 

Tviler ikke på at Bjørk er original, kreativ og flink i manges øyne. Det er bare musikken og imaget hennes jeg ikke liker overhodet.

Nei, jeg mister selvfølgelig ikke respekt for deg fordi du ikke liker samme musikk som meg. Det blir bare for dumt. Jeg ble bare nermest sjokkert over at du ikke liker Bjørk. Jeg trodde de fleste gjør/gjorde det jeg! :!:

 

Når det gjelder imaget hennes så er hun jo en isdronning mer eller mindre. Man må også ha en viss sans for usaklig kunst i toner for å forstå all musikken hennes tror jeg.

Selv har jeg masse erfaring med King Crimson som bygger mye på dette og selvfølgelig Arne Nordheim! Som jeg har hørt en del på og som jeg også liker!

Ikke på grunn av den tradisjonelle musikken i den forstand, men kunsten bak tonene om du forstår. Det samme er det med Bjørk.

Björk har endel bra. men også en god del litt.. rart...

Lenke til kommentar

Ingen som lager så fæl musikk som de hersens tyskerne. Med noen hederlige unntak (les: Kraftwerk) hater jeg all musikk derfra. Dessuten hater jeg alle de intetsigende, middelmådige rockebandene fra England (typisk NME hype.)

 

Edit: Dessuten hater jeg Dance With the Strangers for å ødelagt begrepet "norsk soul" for all fremtid....

Endret av idjut2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...