Gå til innhold

Kritiser bandet eller musikken


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle sitere audioscrobbler-lista di, sånn for moro skyld:

 

1 Mortification 94

2 Manowar47

3 In Flames 45

4 Children of Bodom 20

5 Edguy 18

6 Nightwish 14

7 U2 12

8 Norther 10

9 Kalmah 8

10 GWAR 6

11 Ajattara 5

12 Rammstein 2

12 Freedom Call 2

14 Louis Armstrong 1

14 Dimmu Borgir 1

14 Team America: World Police OST

 

 

jeg skjønner hva du sier, men jeg skjønner ikke hvorfor du sier det....

har du noe spesifikk grunn?

Lenke til kommentar
Hoho, no får eg et par på nakken ihvertfall. :wee:

Iron Maiden. Æææ! Kjeeedeliig!

snakk om å prøve å starte en krangel :roll:

Den lista er ikke forenlig med det han hatet

sa han ikke at han hatet 50cent da?

det er ikke noe 50cent på den listen der.

Fordi det der som var oppramset er like digg som voldtekt?

heter denne tråden "mobb andres musikksmak for å få bedre selvfølelsetråden"?

nei det gjør den ikke! da syntes jeg du og de andre, hvis det var det var deres mening også å kritisere midnight_ osgå, holde kjeft eller slutte å kritisere andres musikksmak.

 

sånn. da er det ute av systemet!

 

da skal jeg bla fram noen band etc jeg også!

peronlig liker jeg ikke:

Nirvana

Evenecens(eller hvordan det skrives)

Him

mye dårlig pop og nye hip hop(50cent, nelly osv)

In Flames

Greenday

Phillip og Sandra

Schnappi

 

og mange, mange fler...

 

edit: leif

 

edit2:

ikke ødelegg tråden med mer ot nå da

wops, beklager, men jeg måtte få det ut. sånt irriterer meg grenseløst

Endret av Aurgjelme
Lenke til kommentar

Det er ikke rettferdig å si at en spesiell sjanger eller artist er dårlig. Det kommer helt an på. Selv er jeg mest fan av fin musikk og helst prog-rock, men jeg synes ikke 50cent er så dårlig jeg. Han får til et fint driv i musikken, og dessuten så må man tenke på at rap og spesielt Amerikansk rap er heeelt annerledes enn tradisjonelle sjangrer.

 

I rap handler det om helt andre ting enn det den vanlige mann i gata vet om. For i rap så handler det om rytmen og ikke minst rytmen i ordbruken!

Det er her Eminem er veldig talentfull. Og Ravi og for den del. Han er utrolig original i rytmebruken i ordene sine.

 

Det er ikke så enkelt å være rap-artist som mange tror. :thumbup:

Lenke til kommentar

Raziel: Jeg er med på hva du mener, men folk har forskjellige meninger. Jeg liker det meste, alt fra sær rock til techno, men akkurat 50 Cent har egentlig aldri falt helt i smak hos meg.

 

Selvom han såklart kan ha noen fengende låter. :)

 

 

Aurgjelme: Vet. Noen av tekstene hans blir jeg flau av.

 

Kom til å tenke på en ting, det finnes utrolig mye bra norsk rap. Synes de norske rapperne fokuserer mest på punchlines. Dirty Oppland f.eks, har veldig mye bra.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Det er ikke rettferdig å si at en spesiell sjanger eller artist er dårlig. Det kommer helt an på. Selv er jeg mest fan av fin musikk og helst prog-rock, men jeg synes ikke 50cent er så dårlig jeg. Han får til et fint driv i musikken, og dessuten så må man tenke på at rap og spesielt Amerikansk rap er heeelt annerledes enn tradisjonelle sjangrer.

 

I rap handler det om helt andre ting enn det den vanlige mann i gata vet om. For i rap så handler det om rytmen og ikke minst rytmen i ordbruken!

Det er her Eminem er veldig talentfull. Og Ravi og for den del. Han er utrolig original i rytmebruken i ordene sine.

 

Det er ikke så enkelt å være rap-artist som mange tror. :thumbup:

Hva jeg ser etter i musikk bestemmer jeg selv. Hvis jeg laget en sjanger idag som het "Bitchcore", og sa at denne sjangeren handler om å lage de verste sangene noensinne, og var fast bestemt på at alle måtte like musikken min fordi jeg klarte å oppnå akkurat det som Bitchcoremusikk har som mål å oppnå, hadde du syns det var rettferdig?

 

 

Eller logisk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...