TLZ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Siste plata fikk jeg i bursdagsgave. Man kan få mye møkk til bursdag og jul ja Hihi, det er sikkert. Det er derfor man skriver ønskelister. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ja, men du vet åssen det er. Alltid noen som kjøper for å kjøpe, uten å ta hensyn til ønskelister. Føler meg vel litt for gammel til å skrive slike lister også Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 ralph myers er jo jævlig dårlig......... Hei! Ralph Myerz er jo kongebra musikk! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jepp, men her skal vi slakte band vi ikke liker. Det er poenget her! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ja, men du vet åssen det er. Alltid noen som kjøper for å kjøpe, uten å ta hensyn til ønskelister. Føler meg vel litt for gammel til å skrive slike lister også Gjør strengt tatt eg og. Så derfor skriver eg lister som eg kaller for mine egne kjøpelister(som i hva eg planlegger å skaffe meg når eg får peng) og viser dem til de som skal kjøpe presang til meg. Sånn ellers så går det jo alltids ann å bytte CD'er. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Gjør dere klare nå: Groove Coverage! (overdreven bruk av smilies, men nødvendig) At det går an, sier jeg bare! Sang på sang på sang som høres helt like ut! Samme melodi i hver sang, nesten samme tekst i hver sang. FYSJ!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jepp. Groove Coverage er obligatorisk i distriktets rånerbiler. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jepp. Groove Coverage er obligatorisk i distriktets rånerbiler. For det meste Scooter det går i her på Lervik. Hvorfor er det ingen som råner med Gigi D'Agostino? Mye bedre bass der Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg HATER JOKKE!! Alle trur de er så kule og hardcore når de hører på Jokke.. Men det suger så sykt hardt og.. Jeg har ikke ord.... Samme gjelder Greenday! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg må få kritisere Dream Theater for at de er utrolig stive og upersonlige på scenen. Greit at de perfeksjonerer fremføringen og forsøker å være så tilnærmet like i lyden som på en studioinnspilling. Men det får da være grenser. En del av vitsen med å spille live er at det skal være show. Her svikter DT totalt... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 anth: De komponsoerer jo for det med irriterende og dårlige film greier på storskjerm Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Portnoy og Rudess er vel ikkje akkurat så stive på scena, men at resten er det kan eg vere enig i. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Å herregud du sier det Anth! Fine ord! Ja, Dream Theatre er veldig upersonlig. Og hele greia med live-spilling er jo å spille noe lytterne IKKE har hørt før! Ellers har de jo bare kunnet sitte hjemme og hørt plata GRATIS! Endret 24. april 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Har noen rakket ned på Nightwish? Hvis ikke så gjør jeg det. Utrolig kjedelig og overpompøs musikk. Blir rett og slett kvalm om jeg hører det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg må få kritisere Dream Theater for at de er utrolig stive og upersonlige på scenen. Greit at de perfeksjonerer fremføringen og forsøker å være så tilnærmet like i lyden som på en studioinnspilling. Men det får da være grenser. En del av vitsen med å spille live er at det skal være show. Her svikter DT totalt... å...jeg er så enig! de er skikklig kjedlig live Har noen rakket ned på Nightwish? syntes nightwish er bra jeg. kan bli "litt i meste laget" noen ganger, men det er digg musikk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Har noen rakket ned på Nightwish? Hvis ikke så gjør jeg det. Utrolig kjedelig og overpompøs musikk. Blir rett og slett kvalm om jeg hører det. Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 jeg liker ikke death/black metal. syntes det går for fort og er uforståelig. finner ikke noe rytme der i det hele tatt. Viss eg forstår deg riktig så er du den første personen eg har "møtt" som faktisk klarer å seie ein delvis god grunn for ikkje å like svart og daudmetall! Det at du ikkje finner rytme kjøper eg ikkje.. Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg er MØKK lei Iron Maiden, AC/DC og Metallica.Musikken er kjedelig, og den er GAMMEL. Ikke det at jeg har noe imot gammel musikk, men gammel musikk som er spilt 56789876567 ganger på fester jeg har vært på, gjør meg gal. edit: Jeg liker egentlig for det meste musikk der man kan høre at folka kan spille, og lage musikk... Dyktige folk står det respekt av... Eg er ikkje lei Iron Maiden, men eg er derimot DRITLEI alle klassikerane deiras, som blir sett på som Maidens "beste" låter, då tenker eg på Run To The Hills, Fear Of The Dark etc. Då setter eg heller på no anna musikk enn det der.. og AC/DC's "Back In Black"... For meg er det dårlig musikk nå! Ellers kan eg ramse opp 50 Øre, Snoop Doggy Dogpoop, og deiras leikekamerater, trøndermjøl som DDE og barne-TV musikk og Jannicke eller kva ho heitte... Grunnen til dette er at eg meiner det er TOTALT meiningslaus musikk som burde brennes. Det er fleire band som fortjener refs, men ikkje i den grad desse her får. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Har noen rakket ned på Nightwish? Hvis ikke så gjør jeg det. Utrolig kjedelig og overpompøs musikk. Blir rett og slett kvalm om jeg hører det. oooovvveeerr the hillllsss and faaaaar awaaayyyy..... ja, vekk med dem!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg HATER JOKKE!! Alle trur de er så kule og hardcore når de hører på Jokke.. Men det suger så sykt hardt og.. Jeg har ikke ord.... Samme gjelder Greenday! Ja, fy faen. Jokke er så faaantastisk elendig. Jeg hater de, virkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg