Gå til innhold

Kritiser bandet eller musikken


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men du vet åssen det er. Alltid noen som kjøper for å kjøpe, uten å ta hensyn til ønskelister. Føler meg vel litt for gammel til å skrive slike lister også :p

Gjør strengt tatt eg og. Så derfor skriver eg lister som eg kaller for mine egne kjøpelister(som i hva eg planlegger å skaffe meg når eg får peng) og viser dem til de som skal kjøpe presang til meg. :p

 

Sånn ellers så går det jo alltids ann å bytte CD'er. :)

Lenke til kommentar

Jeg må få kritisere Dream Theater for at de er utrolig stive og upersonlige på scenen. Greit at de perfeksjonerer fremføringen og forsøker å være så tilnærmet like i lyden som på en studioinnspilling. Men det får da være grenser. En del av vitsen med å spille live er at det skal være show. Her svikter DT totalt...

Lenke til kommentar
Jeg må få kritisere Dream Theater for at de er utrolig stive og upersonlige på scenen. Greit at de perfeksjonerer fremføringen og forsøker å være så tilnærmet like i lyden som på en studioinnspilling. Men det får da være grenser. En del av vitsen med å spille live er at det skal være show. Her svikter DT totalt...

å...jeg er så enig! de er skikklig kjedlig live :(

Har noen rakket ned på Nightwish?

syntes nightwish er bra jeg. kan bli "litt i meste laget" noen ganger, men det er digg musikk :)

Lenke til kommentar
jeg liker ikke death/black metal. syntes det går for fort og er uforståelig. finner ikke noe rytme der i det hele tatt.

Viss eg forstår deg riktig så er du den første personen eg har "møtt" som faktisk klarer å seie ein delvis god grunn for ikkje å like svart og daudmetall! Det at du ikkje finner rytme kjøper eg ikkje..

Lenke til kommentar
Jeg er MØKK lei Iron Maiden, AC/DC og Metallica.

Musikken er kjedelig, og den er GAMMEL.

Ikke det at jeg har noe imot gammel musikk, men gammel musikk som er spilt 56789876567 ganger på fester jeg har vært på, gjør meg gal.

 

edit: Jeg liker egentlig for det meste musikk der man kan høre at folka kan spille, og lage musikk... Dyktige folk står det respekt av...

Eg er ikkje lei Iron Maiden, men eg er derimot DRITLEI alle klassikerane deiras, som blir sett på som Maidens "beste" låter, då tenker eg på Run To The Hills, Fear Of The Dark etc. Då setter eg heller på no anna musikk enn det der.. og AC/DC's "Back In Black"... For meg er det dårlig musikk nå!

 

Ellers kan eg ramse opp 50 Øre, Snoop Doggy Dogpoop, og deiras leikekamerater, trøndermjøl som DDE og barne-TV musikk og Jannicke eller kva ho heitte... Grunnen til dette er at eg meiner det er TOTALT meiningslaus musikk som burde brennes. Det er fleire band som fortjener refs, men ikkje i den grad desse her får.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...