Gå til innhold

Kritiser bandet eller musikken


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Countrymusikk - alt av det. Fordi: Ikke en sang er orginal. Alle sangene handler om "buhu, kona gikk fra meg fordi jeg ikke kan skaffe meg en jobb" eller "jeg slaar kona saa hardt at hu liker det". Hver eneste countryartist (kvinne eller mann) har helt lik stemme - null orginalitet her heller. Og saa bruker de banjo. BLÆH! (stjal den Æ'n fra noen andre!) Banjo kan brenne i helvete.

Thank the lord for that I live in country-land!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg HATER JOKKE!!

 

Alle trur de er så kule og hardcore når de hører på Jokke.. Men det suger så sykt hardt og.. Jeg har ikke ord....

 

*men det slemmeom greenday kan vi klippe bort ja

-Zyfex :)

Første gangen vi er enige om noe gitt! (angående musikk). Det er tragisk, men ikke så ille som Dimmu Borgir. Og DM/BM. Jeg vil forstå hva dere sier, så skal vi se om jeg kan like musikken dems!

 

men forresten, vardet noen som så på typisk norsk for en ukke eller to siden da han intervjuet italienere som lærer norsk på grunn av norsk death metall, han som sangder forsto jeg faktisk!

Lenke til kommentar
men forresten, vardet noen som så på typisk norsk for en ukke eller to siden da han intervjuet italienere som lærer norsk på grunn av norsk death metall, han som sangder forsto jeg faktisk!

Norsk black metal er det vel det er snakk om.

Forøvrig så var det han sang tekstet, tenkt på at det kan hjelpt deg til å forstå? :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Elsker Pink Floyd, men takler faenikke låta "bike" , den er bare så utrulig FÆL!

 

Godt å få det ut.

NAIJH! Den er jo RÅ!!

 

*I've got a bike

You can ride it if you like

It's got a basket

A bell that rings

And things to make it look good

I'd give it to you if I could

But I borrowed it *

Lenke til kommentar
Elsker Pink Floyd, men takler faenikke låta "bike" , den er bare så utrulig FÆL!

 

Godt å få det ut.

NAIJH! Den er jo RÅ!!

 

*I've got a bike

You can ride it if you like

It's got a basket

A bell that rings

And things to make it look good

I'd give it to you if I could

But I borrowed it *

Agreed, den er tøff :woot:

Lenke til kommentar
Jeg HATER JOKKE!!

 

Alle trur de er så kule og hardcore når de hører på Jokke.. Men det suger så sykt hardt og.. Jeg har ikke ord....

 

*men det slemmeom greenday kan vi klippe bort ja

-Zyfex :)

Første gangen vi er enige om noe gitt! (angående musikk). Det er tragisk, ikke akkurat like bra som som Dimmu Borgir. Og DM/BM. Jeg elsker black og death metal over alt på jord.

 

men forresten, vardet noen som så på typisk norsk for en ukke eller to siden da han intervjuet italienere som lærer norsk på grunn av norsk death metall, han som sangder forsto jeg faktisk!

ØY!!!

 

:tease:

 

Det som også provoserer meg er repetetiv hip hop. F.eks Jennifer Lopez - Get Right!! Fy F*** som jeg hater den sangen!! :realmad:

Lenke til kommentar

Hater, hater, hater Ravi og Dj Løv e-ordet eller noe sånt. Sangen er den mest gufne jeg noen gang har hørt! Vokalen er elendig, "e-ordet" er det dårligste forsøket på å fornorske amerikanske uttrykk slik som the f-word gjennom alle tider! Skuddpremie! :nei:

 

Ellers syns jeg Tungtvann og andre norske rappere sine forsøk på å leke forfulgte samfunnsfiender konstant plaget av politiet som tragiske, patetiske ghetto-smurf-tendenser. Bare fordi dere fikk advarsel for hasj-røyking betyr ikke at dere trenger å dikte opp masse dritt i ett forsøk på å få ut aggresjonen over at kjæresten var utro med en person i fast jobb!!

 

Turboneger er kult, Hank von Helvetes kvapsete, bleike kropp med minimale klær i sofaen til Skavlan er ikke kult.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...