Gå til innhold

Kritiser bandet eller musikken


834HF42F242

Anbefalte innlegg

En egen dedikert tråd hvor alle har lov å kritisere de banda eller den musikken du ikke liker, uten følger.

 

Jeg kan begynne med ABBA. Jeg mildt sagt hater musikken deres. Det var begynnelsen på en ny masskommers era i pophistorien, og sammen med discotunes-band ødela de hele 70'talet. ABBA, Boney-M, filmen Grease og andre diverse grufulle minner fra 70'talet styrer jeg glatt unna!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ditt utsagn er ikke noe slags "fasit" på hva Dream Theater er.

Det har han heller ikke sagt da. :roll:

 

Men det er mye mer intressant hvis folk sier hvorfor de ikke liker musikken. :)

 

Forresten så lurer eg på hvordan du greier å putte Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot i samme kategori. Ganske forskjellige band egentlig.. :shrug: Særlig førstnevnte og sistnevnte...

EDIT: De er jo strengt tatt metal, men likevell...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Ditt utsagn er ikke noe slags "fasit" på hva Dream Theater er.

Det har han heller ikke sagt da. :roll:

 

Men det er mye mer intressant hvis folk sier hvorfor de ikke liker musikken. :)

 

Forresten så lurer eg på hvordan du greier å putte Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot i samme kategori. Ganske forskjellige band egentlig.. :shrug: Særlig førstnevnte og sistnevnte...

Du har ikke forstått.

 

 

Det er bedre å si f.eks "I mine ører er Dream Theater dritt", enn å si "Dream Theater er dårlige". Som om det var noe som var fastslått av alle og en hver.

 

Kanskje litt paradoksalt i forhold til mit første innlegg i denne tråden. :p

 

Men, samme det. Bare noe jeg hang meg opp i.

 

 

edit:

Forresten så lurer eg på hvordan du greier å putte Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot i samme kategori.

 

Det gjør han jo ikke heller da. :roll:

Går an å mislike flere band som ligger i forskjellige sjangere, vet du. :)

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Green Day, og lignende. Men særlig green day, blir sint og irritert av å høre på det.

 

flodhest: Hvordan kan du si at det er bedre å si at det er sånn da. Du burde skrevet du MENER det! .....

 

Altså, selvfølgelig mener folk det de skriver! ;)

 

 

Forøvrig: Så er denne tråden en smulesmåteit og blir sikkert stengt etterhvert så noen begynner å krangle.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...