Gå til innhold

Nytt kamera til konfirmant. Maxpris: 3500,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Canon IXUS 700 er et kjempekamera og får bra resultater her til lands og i utlandet. det koster for øyeblikket 3.825,- (billigste i følge prisguiden) men ting kan vel forandre seg til konfirmasjonen. kanskje noen brutikker som ikke er i prisguiden har tilbud på dette?

Lenke til kommentar

fortæl lidt mer om hvad du skal bruge det til ...

Skal det være til sport, natur eller bare fest ?

Skal du bruge meget zoom vil jeg anbefale Panasonics FZ serie ... som handykamera har jeg haft meget glæde af ixusII, men det er et gammelt (over 2 år) kamera.

Endret av Kigulu
Lenke til kommentar
fortæl lidt mer om hvad du skal bruge det til ...

Skal det være til sport, natur eller bare fest ?

Skal du bruge meget zoom vil jeg anbefale Panasonics FZ serie ... som handykamera har jeg haft meget glæde af ixusII, men det er et gammelt (over 2 år) kamera.

Natur og fest! Inlegg nr.200! :p

Lenke til kommentar

Hei

Jeg vil anbefale Canon A95. Bra kamera, genialt med vribar skjerm (mange artige og pussige vinkler å fotografere fra) mange muligheter til manuelle innstillinger som du senere vil få nytte av hvis du tar steget opp til speilrefleks. Det bruker "vanlige" batterier som er enkelt å få tak i hvis det skulle bli utladet, god makrofunksjon, og ikke minst god billedkvalitet....

Mvh AW

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Til trådstarter:

Siden du skriver bruksområdet er fest og natur, er ikke størrelse et viktig faktum da ?

(greit å ha et lite og lett kamera i ryggsekken, og\eller vanskeligere og ødelegge hvis du er på fest )

Siden du sitter der med (vg?) kameraet i handa, ka du sei ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...