Makky Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Trenger hjelp til å koble dette til TV'en. Jeg vil ha muligheten til å ta opp programmer både fra vanlig kabel-tv og fra satelitten. Er det noen som kan beskrive hvordan jeg skal koble til dette på en best måte? Håper tegningen er forståelig, har skrevet på hva som står på dem. Hvis det trengs mer info, si ifra! Takk! Endret 22. april 2005 av Makky Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Antenne fra vegg > TV aerial på satellitt-tuneren. Scart fra TV-ut på satellitt-tuner > decoder på videospiller. Scart fra TV-ut på videospiller > TV. Selvfølgelig antenne inn på satellitt-tuneren til ledningen som går til parabolen. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Takk for hjelp. Så jeg trenger ikke å koble noen antennekabel fra videospiller til tv, dette fikser scart'en? "Scart fra TV-ut på satellitt-tuner > decoder på videospiller." Er det den som heter TV på satelitt-tuneren? Siden alt er koblet i serie nå, må alt stå på for å vise programmer på tven? Må noe spesielt "konfigureres" på satelitt-tuneren eller videospilleren, eller fikses det automatisk? Endret 23. april 2005 av Makky Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Slik skal det kobles hvis alt skal funke: Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 En liten ting til: Vil anbefale å bruke TV-ens scart nr 1 til satellittuneren. Da er du vanligvis sikker på at du kjører RGB for best mulig bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå